Xazzi Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Besides the support for the map pack, the upcoming 1.6 patch includes just some small additional features and bug fixes. And if the CoD4TV is included, they sure aren't advertising it too much." Ah..Precis vad man väntat på nu, verkligen sugen på nya banor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Enjoy att spela det sämsta banpaketet någonsin släppt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Patch och mappar ute! http://download.nvidia.com/downloads/nZone...-PatchSetup.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Patch och mappar ute! http://download.nvidia.com/downloads/nZone...-PatchSetup.exe OMGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Mmmmmmmm Warez. Varna mig. Någon har en 1.6 crack? Har själv retail men en polare har inte det. Vill gärna köra nya banorna tillsammans! (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 (redigerad) Creek - Fungerar om det inte är 100 snipers som sitter och campar. Den känns väldigt... blå? Broadcast - Ahh.. fin bana. Dock lite mycket panik men det löser sig väl sen när folk lär sig vart allting finns. Chinatown - PANIK ! Små hus överallt, trappor, källare, stora lampor.. Men inga kineser. Killhouse - Spela inte med många på den banan.. 3 vs 3 kanske.. utan granater? Redigerad 4 juni, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Whoa... Jag är mållös. Chinatown var så otroligt underbar, precis som när man spelade Cod 1 och Cod 2. Det är min favoritbana, helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Call of Duty 4 vs. Real Life - Chernobyl Pictures [youtube-old]SdAANvyapCc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Call of Duty 4 vs. Real Life - Chernobyl Pictures [youtube-old]SdAANvyapCc[/youtube-old] Såg den för några månader sedan, när jag var som mest inne i CoD 4. Det är verkligen gripande. Vill åka till Pripyat och se hur det ser ut där med mina egna ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Såg den för några månader sedan, när jag var som mest inne i CoD 4. Det är verkligen gripande. Vill åka till Pripyat och se hur det ser ut där med mina egna ögon. Ja det skulle vara intressant, började intressera mig när S.T.A.L.K.E.R. kom ut och efter det har jag läst lite om det osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Jag tyckte också banorna var asbra, alla utom Creek! Älskar Chinatown. Killhouse är också rätt skoj när det är typ 40 spelare och alla har 3 nades perken och martyrdom, hoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 (redigerad) Jag tyckte också banorna var asbra, alla utom Creek! Älskar Chinatown. Killhouse är också rätt skoj när det är typ 40 spelare och alla har 3 nades perken och martyrdom, hoho. Håller verkligen med dig. Är helnöjd över dom nya banorna om man bortser från Creek. Redigerad 7 juni, 2008 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Vi som lirar på 360 har fått dubbel XP i helgen bara för att ni får banorna gratis. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Vi som lirar på 360 har fått dubbel XP i helgen bara för att ni får banorna gratis. xD Vi som har det till PC vill också ha Prestige mode Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Vi som har det till PC vill också ha Prestige mode Äh, bara att skapa ny profil för er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Äh, bara att skapa ny profil för er. Men då måste man ju ge upp sina challenges som man har gjort jag vill enbart levla om från lvl 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Vi som lirar på 360 har fått dubbel XP i helgen bara för att ni får banorna gratis. xD Nej, ni får dubbel XP för att Call of Duty 4 har gått om GTA IV och ligger 1:a på Xbox Live´s mest spelade multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Nej, ni får dubbel XP för att Call of Duty 4 har gått om GTA IV och ligger 1:a på Xbox Live´s mest spelade multiplayer. LOL! Okay, det var antingen eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Men då måste man ju ge upp sina challenges som man har gjort jag vill enbart levla om från lvl 1 När man väljer prestige så är det enda som stannar ens stats. Alla challenges, perks och liknande försvinner. Utom statsen och clantaggen, om man har någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Spelade igår med lite vänner på en public server, kännde att med automatvapen var det för lätt så jag började spela med enbart ljuddämpad pistol och ägde sönder nästan alla på servern. hade mest kills i slutet. Dock var vi bara 15 pers... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts