Jump to content

Böcker


Frenzy
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jag läser en PG Wodehouse efter att ha fått tag på den på en lånehylla på jobbet, plus att en kompis ständigt tjatar om hur bra han är. Och visst, den är rätt så lustig i sitt språk, liksom ständigt småputtrande och skuttig i sin lyrik, men det är fan ansträngande att läsa. Jag som läste så himla mycket före gymnasiet har knappt öppnat en skönlitterär bok sedan dess och behöver nånting enkelt för att få mig att skippa teven, datorn, mobilen, surfplattan eller tevespelen till förmån för att sitta ned med en bok. Dessutom måste det ske i rätt lucka för mat- och sovklockan så att jag inte somnar så fort jag sätter mig ned. :(

Jag är inte säker på att den blir färdigläst, trots att det bara är ett par hundra sidor. Började Harry Potter 1 igen, på svenska dessutom, men jag kom inte långt där heller. Magin med läsning är försvunnen just nu och jag hoppas att det ändras när jobbet tar slut på fredag. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...