kobbe Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Klart jag ska se det inatt Ja me, får hoppas att det blir av. Det är typ 30% att dom far. hmm har det inte varit lite för mycket off tropic nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Slängde ihop en signatur som ära till Fuglesang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) När ska han skjutas upp inatt?? har för mig att det är runt 02.. EDIT: RavenE snygg signatur=D hösta betyg av mig Redigerad 9 december, 2006 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 02.47 för att vara exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Vet någon vilken kanal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 När ska han skjutas upp inatt?? har för mig att det är runt 02.. EDIT: RavenE snygg signatur=D hösta betyg av mig Tackar Vet någon vilken kanal? 1:an kl 1.45 typ. 4:an kl 2.20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Gött, på en lördag. Ska absolut garanterat se det. Redigerad 9 december, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Tackar NP You Welcome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Då får man gå till tv:n 02:30 då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Då får man gå till tv:n 02:30 då. Varför ej kl 1.45 på SVT? eller är det då vid 02:30 han ska skjutas upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Darkwolf: 02.47 skjuts han upp. Nu är det 40% chans att de blir uppskjutna inatt! http://expressen.se/index.jsp?a=785698 Redigerad 9 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Det vet man aldrig, pappa är 40, han pumpar fortfarande, så musklerna behöver inte bli pang slut bara sådär för att man är 40. Ja, han är 40, men jag säger det igen han hade blivit uppskuten tidigare om inte hans kollega snott platsen det är inte hans fel att det gått så lång tid. Vad bra att du inte är dum, sluta uppföra dig på det viset då. Sen stälde väl olyckan med columbus till det för honom. Darkwolf: Han skjuts upp 02:37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Visste ni att när han började sin utbilding i början på 90-talet så lärde han sig flytande ryska, för utbildningen var i Moskva. Jag tycker han är cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Visste ni att när han började sin utbilding i början på 90-talet så lärde han sig flytande ryska, för utbildningen var i Moskva. Vet du att man avslutar en fråga med frågetecken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Vet du att man avslutar en fråga med frågetecken? Nej men det blev komma och sen i slutet var det ingen fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Visste ni att när han började sin utbilding i början på 90-talet så lärde han sig flytande ryska, för utbildningen var i Moskva. Jag tycker han är cool Det var ju inte NASAs utbildning som var i Moskva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Det var ju inte NASAs utbildning som var i Moskva. Först utbildade han sig i Moskva, me nsen åkte hans partner upp. Då åkte han till NASAs utbilding i Texas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Så sändingarna från SVT börjar 1.45 men han skjuts upp klockan 02.47? Edit; 01.35 Vetenskapsmagasinet Aktuell vetenskap och ny teknik. Del 8 av 10. För många svenskar är astronauten Christer Fuglesangs namn lika med väntan. I över 14 år har vi väntat på att han ska bli den första svensken i rymden och nu är det äntligen dags! Vetenskapsmagasinet berättar historien om hur Christer från Bromma väljs ut bland hundratals astronautaspiranter, tränas stenhårt för uppdrag både i Ryssland och USA - men gång på gång tvingas stå kvar på jorden. Hans familj, vänner och kollegor målar bilden av en målinriktad problemlösare som trots motgångarna aldrig förlorar hoppet. Rymdstyrelsen NASA beskriver uppdraget som det svåraste som någonsin utförts i rymden. Bl.a. ska Christer göra två rymdpromenader där huvuduppgiften är att koppla om elsystemet på rymdstationen ISS. På länk från Houston möter vi honom själv i en av hans sista kontakter med omvärlden innan han går in i isolering och totalt fokus före uppskjutningen. Programledare: Rasmus Åkerblom. 02.05 Gomorron Sverige rymdspecial Följ Christer Fuglesangs historiska rymdäventyr direkt i Gomorron Sveriges rymdspecial. I studion i Stockholm: Allt om rymden med kunniga gäster och roliga reportage. Direktsändning från Cape Canaveral i Florida. Nedräkningen har börjat. Sänds i sammandrag i SVT1 kl 07:00 Redigerad 9 december, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Kanske man ska kolla. Är så jävla uttråkad och mår piss, så om man inte lyckas somna så kan man ju använda lite tid till det, fast jag är ganska skeptisk att dem kommer iväg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Solklart att man kollar Det är ju ändå en svensk vi pratar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts