Jump to content

Vad är typiskt GTAsajtens Forum?


KalleR
 Share

Recommended Posts

Måste kommentera det där.

Problemet är att folk inte kan skillanden mellan rasist och främmlings fientlig.

Bara för att du (inte just du, ett exepel alltså) inte tycker om att Sverige släpper in en massa invandrare så betyder det inte att du är rasist.

Leta i trådar som t.ex "En zigenare slog ner mig", "Blatten baxa min mobil" eller "Jävka horunge svartskalle" så finner du kommentarer som jag/Arman syftade på. Kan leta upp några åt dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 169
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 1 month later...
Jag kom på en sak. En del medlemmar lägger i sina signaturer quoter från andra, det är störande.

Naw, sötis - känner du dig träffad? Säger man mycket skit får man räkna med att andra calls you on it.

Nu var jag jättefyndig. :blink:

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak som är typisk Gtasajten är att man drar upp trådar som inte längre har nåt värde. :P
Bara för att du inte kan komma med något utav värde till dom :)

Fan vilket dåligt skämt :blink:

Ja, mitt spam borde ju även räknas som typiskt GTAsajten, då det är det enda forumet som jag verkligen 'hänger' på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för du alltid blir citerad :)

Hehe det har hänt två gånger

En sak som är typisk Gtasajten är att man drar upp trådar som inte längre har nåt värde. :blink:

Två månader är inte så gammalt, så om man drar upp den går det fort, det blir trögare med en 1 års gammal tråd. Och jag skrev ju nåt som man ska skriva i den här tråden :P

Redigerad av T-Bone Mendez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I undersökningar/trådar där trådstartaren gett ett bra diskussionsunderlag öppet för många argument och åsikter skriver alla små, korta inlägg som inte på något vis fortsätter diskussionen. T.ex. "Vote: Ja" eller "Fyfan vad dåligt...". Och så klassikern, quota någon som faktiskt orkat skriva ett inlägg längre än 15 tecken och skriva "Håller med!".

Det här är för mig det mest typiska med GTAsajten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I undersökningar/trådar där trådstartaren gett ett bra diskussionsunderlag öppet för många argument och åsikter skriver alla små, korta inlägg som inte på något vis fortsätter diskussionen. T.ex. "Vote: Ja" eller "Fyfan vad dåligt...". Och så klassikern, quota någon som faktiskt orkat skriva ett inlägg längre än 15 tecken och skriva "Håller med!".

Det här är för mig det mest typiska med GTAsajten.

Håller med!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I undersökningar/trådar där trådstartaren gett ett bra diskussionsunderlag öppet för många argument och åsikter skriver alla små, korta inlägg som inte på något vis fortsätter diskussionen. T.ex. "Vote: Ja" eller "Fyfan vad dåligt...". Och så klassikern, quota någon som faktiskt orkat skriva ett inlägg längre än 15 tecken och skriva "Håller med!".

Det här är för mig det mest typiska med GTAsajten.

Då är det värre med alla dessa "tysta quoten" inlägg. Alltså, alla jävla keffbarn som quotar någon annans inlägg och inte skriver ett skit. Oftast är det dom riktigt korta och tråkiga "Vote: Svar" inlägg som också quotas, eller så är det bara inlägg som är till för att säga till någon något. t.ex. ett svar på en dålig fråga, typ "Alla vet att <insert> är rätt".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...