Jump to content

Oficiella Speltips-tråden.


_ThuuG
 Share

Recommended Posts

Ja, här hade jag då tänkt att man ska kunna tipsa om spel som man nyligen spelat eller bara vill tipsa om utan att behöva skapa en hel topic. Om man t.ex vill tipsa om.. vi säger CoD 2 men inte har så mycket att säga kan man bara nämna att det är bra här. Man kan också fråga efter spel, tipsa om kommande spel eller helt enkelt tipsa om uppdrag i ett spel eller vad man nu kan tänkas tipsa om i ett spel, etc. Enjoy.

Här är några punkter ni kan ta upp om erat spel:

Om ni vill tipsa om annat än PC spel så skriv gärna vilken konsoll det är.

Varför tycker ni spelet är så bra/vad är bra?

Höll spelet länge/hur länge har du spelat?

Jaa, nämn gärna fler punkter som jag kan ta med i förstaposten, jag lider av fantasibrist just nu. ;)

Jag vet att jag stavat fel till Officiell.:) Någon mod får gärna ändra det.

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 117
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det ultimata speltipset om du vill spela ett MMORPG som WoW fast utan månads kostnad

GuildWars

Me loveh :lol:

BTW jag kan tipsa om en liten bugg jag hittade i Zelda Wind Waker igår.

När man seglar nästan utanför kartan på det säger båten till en att man inte kan segla längre och måste vända.

Om vi nu säger att du seglade mot öster och har vinden ditåt, så vänder du mot väster med vinden åt öster så seglar du exakt lika fort som med vinden i seglet :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Medal Of Honor: Allied assault. Oslagbart, älskade det spelet. En aningen gammalt måhända, men vad gör det med den otroliga spelglädjen? :lol:

Tack! :o Jag har funderat på att köpa det, men jag ville höra någons kommentar först. :lol:

Edit: Ett hett tips är MapleStory som jag spelat i snart ett år. Ett gratis MMORPG i 2d där man inte behöver snurra kameran. Kan tankas på MapleGlobal.com.

Här är en screen från "MapleStory". (Min char ^_^ )

post-8647-1163176647_thumb.jpg

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmmm.. bara en liten grej som jag tycker borde införas, att man även motiverar VARFÖR man tycker spelet är så bra. t ex så blir inte jag sådär jättesugen på att bara rent spontant gå och köpa half life 2 bara för att någon tycker det är bra, visst är det ett plus om någon mer tycker att det är bra men det vore liksom kul att veta vad som är bra med det.

aja, till saken, jag undrar om någon har kört nwn2 och vad han tycker om det och varför, jag funderar själv på att köpa det men känner mig lite osäker :)

:blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...