Jump to content

Oficiella Speltips-tråden.


_ThuuG
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 117
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och din jävla gay jag sa faktist Sovjet vs. Tyskland så nu är jag besviken på dig ! :) :'( :)

Oj, jag tänkte helt fel! ;) Först så tänkte jag Konsolen Wii och sedan glömde jag sovjet vs. tyskarna. Förlåter du mig? :'(

Men ja, iallafall i början av CoD 2 så spelar man sovjet vs. tyskland. I "winterwar". (det heter väl så?) Och då spelar du som ryss som Boomer sa.

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, jag tänkte helt fel! ;) Först så tänkte jag Konsolen Wii och sedan glömde jag sovjet vs. tyskarna. Förlåter du mig? :'(

Men ja, iallafall i början av CoD 2 så spelar man sovjet vs. tyskland. I "winterwar". (det heter väl så?) Och då spelar du som ryss som Boomer sa.

Och dehär vill jag inte ni tippsar mig om: CoD 1 och 2, Axis & Allies, Rise of nations

Nu förlåter jag absolut inte dig ! :)

Och inte heller dig Boomer. Läste CoD till CoH (Company Of Heroes) därför blev det ett litet missförstånd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste tipsa om Operation Flashpoint och dess expansioner. Spelet må ha fem år på nacken, men det är fem riktigt bra år - för spelet är fortfarande fantastiskt. Faktum är att det är det bästa krigsspelet jag någonsin har spelat. :)

Ah, underbart spel. ;) Haft så otroligt mycket roligt med det och dess mapeditor... <3

Har precis börjat mumsa på expansionen "Operation Flashpoint: Resistance." :) Tipsar starkt om det.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...