Jump to content

Gävle Bocken!


Vice.
 Share

Klarar den sig i år?  

115 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hade beslutsångest, men jag tror jag gick med strömmen. Lite statistik. Men om en person springer fram med en hink bensin och kastar över hela skiten, en andra kommer med lättantändligt material (om det nu behövs efter en 10-litershink bensin :lol: ), och en tredje skjuter eldpilar när de andra satt sig i säkerhet så borde det ju brinna bra, trots gelén.

Roligaste var ju förra året:

2005: Brändes 3 december kl 21:08. Misstänkta för gärningen är två personer utklädda till tomte och pepparkaksgubbe som sköt eldpilar mot bocken.
Så kallt att vara utklädd också! Och till pepparaksgubbar av allt :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade beslutsångest, men jag tror jag gick med strömmen. Lite statistik. Men om en person springer fram med en hink bensin och kastar över hela skiten, en andra kommer med lättantändligt material (om det nu behövs efter en 10-litershink bensin :lol: ), och en tredje skjuter eldpilar när de andra satt sig i säkerhet så borde det ju brinna bra, trots gelén.

Roligaste var ju förra året:Så kallt att vara utklädd också! Och till pepparaksgubbar av allt :lol:

:lol: på den här.

1999 Brändes Efter några timmar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...