Jump to content

Snygga tjejer och killar!


VickeX
 Share

Recommended Posts

Offtopic: Har det blivit någon form av grej att citera mina inlägg (så att jag får en notis), men att sedan låta bli att skriva något till mig? Händer flera gånger i veckan numer. :angry:

Hehe, jag råkade citera ditt inlägg trots att jag skulle göra ett eget inlägg så lat som jag är raderade jag helt enkelt din quote i inlägget istället för att göra ett nytt. Men tydligen så får man en notis ändå?

Edit: Inlägget i inlägget i inlägget...

Xzibit-happy_1230685_0.jpg

Redigerad av Eudoros
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som tycker att hiphop-brudar i säckiga byxor och tight linne är bland det sexigaste som finns?!

Snyggaste R&B-sångerskan någonsin, Ciara :wub:

Säckiga byxor är väl snarare bland det osexigaste som finns. Tänker bara på förortskids som traskar runt i mjukisbyxor och annat trams när de är ute bland folk. Inte ok.

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som tycker att hiphop-brudar i säckiga byxor och tight linne är bland det sexigaste som finns?!

Snyggaste R&B-sångerskan någonsin, Ciara :wub:

Ciara-sb09_1230736_0.jpg

Jag gillart! Alltid tyckt det är hett på tjejer som dansar lite street hiphop aktigt om ni förstår hur jag menar. Att blanda in fjortisar är lite konstigt för det är en stor skillnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...