Jump to content

Vem bestämmer...


Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tycker det är lite synd do.c för Hultans inaktivitet.

1. många nya i Gta Sajten vet inte ens vem Hultan är? :wub:

2. Mycket buggar och sånt. Jag misstänker att jag har ett sånt PM bugg. För jag har skrivit två namnbyte till Hultan men inge svar. Och jag har sett andras namn har blivit bytna! :'(

1) Flaschback tex. har många nya medlemmar som inte vet vem Rotadminen är

2) Det är ingen bugg. Det är bara det att han inte svarar eftersom han är rätt så inaktiv

:wub:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1) Flaschback tex. har många nya medlemmar som inte vet vem Rotadminen är

2) Det är ingen bugg. Det är bara det att han inte svarar eftersom han är rätt så inaktiv

:wub:

1. men det är ändå synd. detta är ju också GtaSajten! :'(

2. fanns det inte en sån bugg innan?! :wub:

Redigerad av ALER700
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också det problemet, har PM:at honom flera gånger men han svarar inte på mina PM och under tiden ser jag andra namn som byts.

Varför skulle han inte svara på våra PM, men byta de andras namn, som du säger ?

Tänk så här.

100 pers innan dig har skickat in för namnbyte, och han har inte svarat. Du skickar flera stycken och får inget svar.

Han byter namn på ett par som är 100 platser före dig i kön.. Går det upp ett ljus för dig kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara det att det går på några sekunder att byta ett namn, och det köar kanske max 15 personer. Varför inte bara fixa det på ett par minuter? :wub:

Och var, om jag får fråga har du fått tag på den informationen?

Om du själv har varit rootadmin på ett stort forum så kan jag gå med på att du vet hur snabbt det tar att byta namn, men du har absolut ingen aning om hur många det är som vill byta namn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också det problemet, har PM:at honom flera gånger men han svarar inte på mina PM och under tiden ser jag andra namn som byts.

Varför skulle han inte svara på våra PM, men byta de andras namn, som du säger ?

För det första, så har han medelat att det inte går att byta namn för tillfället.

Och för de andra, kan du omöjligen har sett speciellt många namn bytas eftersom det bara har gjorts ett namnbyte mellan Mar 27 2006, 20:39 och Apr 14 2006, 11:39 som var det sista namnbytet som gjordes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och var, om jag får fråga har du fått tag på den informationen?

Om du själv har varit rootadmin på ett stort forum så kan jag gå med på att du vet hur snabbt det tar att byta namn, men du har absolut ingen aning om hur många det är som vill byta namn.

Hmm, är det verkligen så många? När jag skulle byta namn så var Hultenius aktiv, och när jag skickade PM om namnbyte svarade han direkt:

Det är okej, men du måste vänta en vecka som alla andra.

Jag väntade en vecka, och inget hände, jag påminde honom och direkt svarade han: Oj, jag måste glömt det, om några sekunder är det fixat. Schlops sa det, så hette jag -NightHawk-.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det vore skönt om Hultenius loggade in och bara klargjorde lite saker i någon topic om hur han har tänkt göra med allt, t. ex. formellt ge mer av bestyren till mods och admins. Det var väl lite det jag tänkte när jag startade topicen. För just nu tycker jag att ovissheten är det största problemet. Forumet och allt annat går ju trots allt tekniskt att använda. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk så här.

100 pers innan dig har skickat in för namnbyte, och han har inte svarat. Du skickar flera stycken och får inget svar.

Han byter namn på ett par som är 100 platser före dig i kön.. Går det upp ett ljus för dig kanske?

Är det verkligen så många ?

Ojdå, men det var några månader innan mitt uppehåll från sajten som jag skickade PM, sedan dess har Hultan skrivit många inlägg på sajten utan att ens svara på mitt PM och säga att han inte kan byta mitt namn för tillfället, men men.

För det första, så har han medelat att det inte går att byta namn för tillfället.

Och för de andra, kan du omöjligen har sett speciellt många namn bytas eftersom det bara har gjorts ett namnbyte mellan Mar 27 2006, 20:39 och Apr 14 2006, 11:39 som var det sista namnbytet som gjordes.

När meddelade han det ? För som sagt det var länge sedan jag skickade honom några PM om det, innan vintern för ett år sedan tror jag.

Jo, jag har sett en del namn bytas under tiden som jag väntat på svar från mina PM, med tanke på att det var länge sedan jag skickade de där PM:en

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heh. Jag skickade in en "ansökan" om namnbyte 29.4 2006 men likt förbannat heter jag fortfarande Umberto. Inte för att jag klagar men... :)

Nu är det iaf för sent.

Kan han inte bara ställa in så att vanliga admins kan sköta namnbyten? För det går väl? :)

Det som är så bra med den IPB-versionen som GTAsajten använder är att man kan begränsa Admin-cp så att en Admin ex. inte kommer åt att ändra viktiga inställningar i forumet. Detta för att administratörer ska kunna komma åt admincp. Tidigare om man tillät en admin att komma åt Admin-cp så kom vederbörande åt HELA, nu går det som sagt att begränsa. Varför inte Hultan har gjort detta är upp till honom att svara på.

post-7899-1159296866_thumb.jpg

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...