Jump to content

Vem bestämmer...


Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det som är så bra med den IPB-versionen som GTAsajten använder är att man kan begränsa Admin-cp så att en Admin ex. inte kommer åt att ändra viktiga inställningar i forumet. Detta för att administratörer ska kunna komma åt admincp. Tidigare om man tillät en admin att komma åt Admin-cp så kom vederbörande åt HELA, nu går det som sagt att begränsa. Varför inte Hultan har gjort detta är upp till honom att svara på.

När vi blev admins så hade vi inte rätten till det. Vi tog över från Blaque, som inte heller hade rättigheterna.

Efter det blev Hultan inaktiv och har väl helt enkelt glömt eller struntat i att fixa det. Han kanske inte äns vet om att det går i den senaste verisionen?

@Er som snackar om namnbyte: Jag är lika lost som er. Jag kan inte byta namn och jag får heller inga PM om det heller. Därför kan jag omöjligt veta hur många som vill byta namn. Dock vet jag hur jobbigt det är att svara på flera PM om dagen om samma sak, och när ni skickar flera stycken när han inte äns är aktiv på forumet tycker jag är dålig respekt. Skicka ett PM och vänta på svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[O][T]' date=Sep 27 2006, 10:51' post='772740]

Varför inte ha en tråd i Forumändringar där de som vill byta namn skriver i den tråden?

Exempel:

Nuvarande namn: xxx

Önskat namn: xxxxxx

Status: Oförändrad

Status: Ändrad

Alla inlägg som inte har med namnbyte att göra tas bort.

BOT

Riktigt bra idé av den smartaste boten på jorden :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[O][T]' date=Sep 27 2006, 10:51' post='772740]

Varför inte ha en tråd i Forumändringar där de som vill byta namn skriver i den tråden?

Exempel:

Nuvarande namn: xxx

Önskat namn: xxxxxx

Status: Oförändrad

Status: Ändrad

Alla inlägg som inte har med namnbyte att göra tas bort.

BOT

Problemet är ju att i den nuvarande situationen skulle det förslaget inte hjälpa.

För att inte tala om att alla skulle vilja byta nick i tid och otid.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[O][T]' date=Sep 27 2006, 12:02' post='772754]

Det skulle oxå kunnas lösas:

En medlem får ej byta sitt användarnamn mer än tre* gånger

Ett namnbyte kan endast ske efter att ha varit medlem i minst sex* månader.

*Ersätt med vad som helst.

BOT

Sen kanske man skulle sätta in att när man har bytt så måste det gå en väldigt lång tid innan man får byta igen? kanske redan finns men tycker man isåfall får tänka igenom sitt namn noga innan man reggar sig, borde stå något som uppmanar den som ska regga sig om detta :unsure: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[O][T]' date=Sep 27 2006, 09:51' post='772740]

Varför inte ha en tråd i Forumändringar där de som vill byta namn skriver i den tråden?

Exempel:

Nuvarande namn: xxx

Önskat namn: xxxxxx

Status: Oförändrad

Status: Ändrad

Alla inlägg som inte har med namnbyte att göra tas bort.

BOT

Eller så har man det som det är nu då man sskickar ett vanligt PM o ber om namnbyte.

Går nämligen inte fortare att skriva det i en tråd då Hultenius inte blir aktivare för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och var, om jag får fråga har du fått tag på den informationen?

Om du själv har varit rootadmin på ett stort forum så kan jag gå med på att du vet hur snabbt det tar att byta namn, men du har absolut ingen aning om hur många det är som vill byta namn.

Jag vet ju hur snabbt det går med ett IPB- forum. Och så stort är inte det här forumet att det står hundratals med personer i kö bara för att byta namn.

Edit.

SlewME, man ser vad det står under din censur. :o

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...