Jump to content

Vem bestämmer...


Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

Hultenius har nu inte varit inloggad sedan 18 augusti och skriver inte i forumet. Men eftersom sajten är uppe fortfarande hålls det ju igång.

Har han lämnat några som hellst instruktioner till övriga mods/admins, eller gett dem större befogenheter på något vis? Jag bara undrar detta för det blir ju rätt ovisst om vem som egentligen bestämmer här nu?

^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hultenius har nu inte varit inloggad sedan 18 augusti och skriver inte i forumet. Men eftersom sajten är uppe fortfarande hålls det ju igång.

Har han lämnat några som hellst instruktioner till övriga mods/admins, eller gett dem större befogenheter på något vis? Jag bara undrar detta för det blir ju rätt ovisst om vem som egentligen bestämmer här nu?

^_^

Det är de tre(två) administratörerna KalleR, StellHell och Arvid(numera inaktiv) som har makten här på forumet.

Moderatorerna är en hjälpande hand.

Vilka som tar hand om servrara är en serverhall i England.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är de tre(två) administratörerna KalleR, StellHell och Arvid(numera inaktiv) som har makten här på forumet.

Moderatorerna är en hjälpande hand.

Vilka som tar hand om servrara är en serverhall i England.

Å-hå, så servern står inte och brummar hemma i Hultans lägenhet?

..vilket betyder att han egentligen inte skulle behöva ha något att göra med sajten om han inte ville?

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Å-hå, så servern står inte och brummar hemma i Hultans lägenhet?

..vilket betyder att han egentligen inte skulle behöva ha något att göra med sajten om han inte ville?

Nej, det gör den icke.

Den stod i Tyskland, flyttad till England pga. att det tyska bolaget blev ett "spökföretag".

Han betalar pengar för underhåll utav servern så jag tror inte att han kommer driva sidan så läge till i och med att det förmodligen kostar i alla fall 500kr om inte mer i månaden. Vet inte priset men en dedikerad server brukar ligga runt det priset. Han har nog tappat intresset totalt. ^_^

Om det nu blir så att han säljer så får vi hoppas att det inte blir till Tobias Nilsson. Ser faktiskt hellre att sidan stängs ner totalt då.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det gör den icke.

Den stod i Tyskland, flyttad till England pga. att det tyska bolaget blev ett "spökföretag".

Han betalar pengar för underhåll utav servern så jag tror inte att han kommer driva sidan så läge till i och med att det förmodligen kostar i alla fall 500kr om inte mer i månaden. Vet inte priset men en dedikerad server brukar ligga runt det priset. Han har nog tappat intresset totalt. ^_^

Om det nu blir så att han säljer så får vi hoppas att det inte blir till Tobias Nilsson. Ser faktiskt hellre att sidan stängs ner totalt då.

Och hur får man veta om den skall säljas? Annonseras det på något speciellt ställe?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser det framför mig: En dag slutar sidan funka, och återuppstår aldrig mer...

Finns det ett värde i GTAsajten?

Klart de är värda nått.,

Min lillebrors kompis sålde en av världens största Brittney Spears fan sidor som han hade skapat till ett Amerikanskt företag för ganska många tusenlappar. www.worldofbrittney.com tror jag den hette

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det nu blir så att han säljer så får vi hoppas att det inte blir till Tobias Nilsson. Ser faktiskt hellre att sidan stängs ner totalt då.

Que? Vem är denne Tobias Nilsson?

www.tobiasnilsson.com ?? (w00t)

---

Det är ju uppenbart att Hultenius har tappat nästan allt intresse för sidan så för forumets och sidans bästa tycker jag att Hultenius borde sälja hela skiten så fort som möjligt till nån mer engagerad person. Sidan och forumet har stor utvecklingspotential men som det är nu står allt så gott som stilla. Det finns så mycket som kunde förbättras eller göras om men ingenting händer.

Så vad kostar gtasajten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att klargöra en grej för Vice. då han uppenbarligen missuppfattade det hela. Jag sade inte att GTAsajten var till salu, det jag skrev var "Om det nu blir så att han säljer".

För sidans bästa är det nog bäst att han säljer (höhö, blev kaka på kaka där).

Hm, inte jag som missuppfattade...

Jag sa: Hur får man veta om den skall säljas?!

Inte att den skall säljas. (w00t)(w00t)

Så, hur gör man när man säljer hemsidor? Annonseras det bara på en annons marknad typ Blocket.se eller det finns en speciell sida som har hand om sådant precis som att det finns speciella sidor som säljer företag?

[O][T]: Jag tror fortfarande att han har koll på Gtasajten. Finns inget att skriva ang. Gta för tillfället, och det är bättre att skriva när man väl har något konkret att komma med än att bara skriva en massa strunt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, inte jag som missuppfattade...

Jag sa: Hur får man veta om den skall säljas?!

Inte att den skall säljas. (w00t):)

Så, hur gör man när man säljer hemsidor? Annonseras det bara på en annons marknad typ Blocket.se eller det finns en speciell sida som har hand om sådant precis som att det finns speciella sidor som säljer företag?

[O][T]: Jag tror fortfarande att han har koll på Gtasajten. Finns inget att skriva ang. Gta för tillfället, och det är bättre att skriva när man väl har något konkret att komma med än att bara skriva en massa strunt.

EH, japp, jag missuppftattade. Klockan var mycket (w00t)

Du går oftast ut med en annons på sidan du äger om att den är till salu... Blocket fungerar också ;)

Vice. du tror alltid det bästa helatiden, förklara då detta "18 August 2006 - 10:30" det är datumet då hultan senast var inloggad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice. du tror alltid det bästa helatiden, förklara då detta "18 August 2006 - 10:30" det är datumet då hultan senast var inloggad.

Hehe, ja men jag fattar inte vad vi behöver hjälp med!?

Vad? Allt funkar ju på forumet! Ska han behöva vara här bara för att det ska vara så?!

Sedan själva, Gtasajten, den upptaderas då och då. Visst, det var ett tag sedan nu, men det har ju inte hänt något i Gtavärlden. Så vad skall han skriva: "Ja, idag köpte en litten gosse i Australien ett gtasapel, som han far sedan upptäckte och brände efter, att han hade decenfierat det med sprit eftersom han ansåg det vara för hemskt för sin lille son"!?

Det finns ju inget vettigt att skriva.

Hela Gtasajten går på sparlåga i väntan på PS3 och de nya gta spelen. Men samtidigt är det ju en perfekt symbiose vi har här. Allt rullar på som det skall och funkar utmärkt.

De fel som har funnists på forumet har han fixat (okej att det tog lite tid...) så det finns ingen anledning för honom att vara här för tillfället.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faktiskt. Det där med att det inte händer så mycket i GTA-världen just nu stämmer inte riktigt. I "allmänt GTAsnack" så postas det nya saker om Vice Citys Stories ganska ofta. Och det är ju tråkigt för dem som inte kollar här på forumet, utan som bara kollar på förstasidan, att de inte får reda på de sakerna.

Mja, jag formulerade rätt dåligt där uppe, det ska erkännas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, ja men jag fattar inte vad vi behöver hjälp med!?

Vad? Allt funkar ju på forumet! Ska han behöva vara här bara för att det ska vara så?!

Sedan själva, Gtasajten, den upptaderas då och då. Visst, det var ett tag sedan nu, men det har ju inte hänt något i Gtavärlden. Så vad skall han skriva: "Ja, idag köpte en litten gosse i Australien ett gtasapel, som han far sedan upptäckte och brände efter, att han hade decenfierat det med sprit eftersom han ansåg det vara för hemskt för sin lille son"!?

Det finns ju inget vettigt att skriva.

Hela Gtasajten går på sparlåga i väntan på PS3 och de nya gta spelen. Men samtidigt är det ju en perfekt symbiose vi har här. Allt rullar på som det skall och funkar utmärkt.

De fel som har funnists på forumet har han fixat (okej att det tog lite tid...) så det finns ingen anledning för honom att vara här för tillfället.

Nja, finns saker som inte är speciellt bra och vi mods/admins bara väntar på att Hultenius ska fixa detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...