Jump to content

Idol 2006


L_Voll
 Share

Recommended Posts

TV-avgift då?

Har du väl betalt TV-avgiften (om vi snackar SVT) så kan du tanka hem tv-rips hur jävla mycket du vill. Det är en digital inspelning. Samma som du skulle spela in det när du kollar på det.

@Barben: Fick en stor lust att sparka dig i pungen när jag läste ditt inlägg. Anledningen till att jag bara skrev namnet och vilken tracker han skulle tanka från var för att inte direkt länka till en tracker. Jag kunde länkat direkt dit, men gjorde inte det. Så håll käften nu. Snorunge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 410
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

@Barben: Fick en stor lust att sparka dig i pungen när jag läste ditt inlägg. Anledningen till att jag bara skrev namnet och vilken tracker han skulle tanka från var för att inte direkt länka till en tracker. Jag kunde länkat direkt dit, men gjorde inte det. Så håll käften nu. Snorunge.

Men ta det lugnt. Hetsa inte upp dig för ett inlägg.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du väl betalt TV-avgiften (om vi snackar SVT) så kan du tanka hem tv-rips hur jävla mycket du vill. Det är en digital inspelning. Samma som du skulle spela in det när du kollar på det.

Mja. Men om man inte har så...

Skitsamma, menade bara att det inte är jätteoskyldigt warez. Känns mer oskyldigt med e-books eller sånt men det är nog bara ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Barben: Fick en stor lust att sparka dig i pungen när jag läste ditt inlägg. Anledningen till att jag bara skrev namnet och vilken tracker han skulle tanka från var för att inte direkt länka till en tracker. Jag kunde länkat direkt dit, men gjorde inte det. Så håll käften nu. Snorunge.

Förlåt? :rolleyes:

Tänkte bara att du kunde förklara om det var Warez eller ej?

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag sa i fredags, Linda.

Sen då? Emma kanske, eller Jessica.

Edit:

Imorgon då? Dennis, Danny, John-Alexander, David och Markus

Vettefan vilka jag hejar på, tycker inte man har sett så mycket av någon av dem förutom Danny. Han gillar jag inte, han har god utstrålning, OK, men han sjunger inte superbra och gillar inte hans personlighet (av det man har sett hittills).

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...