Jump to content

Idol 2006


L_Voll
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 410
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om det är någon som vet vad asiatbruden i Falunavsnittet med upprivna jeans hette så vore det fint. Kollade igenom alla videoklipp av nämnda avsnitt men hittade henne inte. :D

Först måste jag bara säga att jag blev redigt förvånad när jag såg vad du hade skrivit i den här tråden. När jag såg att du hade skrivit här trodde jag det skulle vara nåt i stil med "Idol är skittöntigt etc etc", no offense, blev faktiskt positivt överraskad :P

Angående din fråga då, kan det möjligtvist vara Kimberly Pettersson du söker efter?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allvarligt, de som gör idol är ju bra smart... Varför?

Jag skickade ett mail och frågade vad som spelades innan eftertexterna i torsdags. Jag var mycket nogrann med att understryka ordet "innan" och förklarade exakt när låten spelades. Fick det här svaret:

"Kul att du ser på programmet! Låten som spelas i bakgrunden mot slutet varje

program är "Pop Idol Theme" Jag tror inte att den finss att få tag på.. om inte

på idolsidan någonstans på www.tv4.se eftersom den är specialbeställd just för

Idol programmen. Men gå in på hemsidan o kolla, lycka till!

Mvh

Emeli Lundbladh

Idol 2006"

Därför.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först måste jag bara säga att jag blev redigt förvånad när jag såg vad du hade skrivit i den här tråden. När jag såg att du hade skrivit här trodde jag det skulle vara nåt i stil med "Idol är skittöntigt etc etc", no offense, blev faktiskt positivt överraskad :P

Angående din fråga då, kan det möjligtvist vara Kimberly Pettersson du söker efter?

Jaså? Jag gillar Idol. Ibland är det snygga eller skönsjungande tjejer, men den största anledningen är ju självklart de idioter som antingen är tondöva eller kommer till programmet för att sabba. Det är alltså bara själva auditiondelen som intresserar mig.

Och vad gäller Kimberly, så hade du rätt. Fattar inte hur jag kunde missa den länken. Nåja, tack! Kärlek. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaså? Jag gillar Idol. Ibland är det snygga eller skönsjungande tjejer, men den största anledningen är ju självklart de idioter som antingen är tondöva eller kommer till programmet för att sabba. Det är alltså bara själva auditiondelen som intresserar mig.

Samma här :D

Året bästa (lr va tycker ni?) varje gång jag run... tänker jag på din mamma din mamma

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaså? Jag gillar Idol. Ibland är det snygga eller skönsjungande tjejer, men den största anledningen är ju självklart de idioter som antingen är tondöva eller kommer till programmet för att sabba. Det är alltså bara själva auditiondelen som intresserar mig.

Och vad gäller Kimberly, så hade du rätt. Fattar inte hur jag kunde missa den länken. Nåja, tack! Kärlek. :D

Som alla andra dårå, känner mig nästan lite ensam av att se slutaudition.

På tal om slutaudition och på tal om Kimberly, så tyckte jag det var rätt kul att hon dök upp i Slayer tröja där idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma här :D

Året bästa (lr va tycker ni?) varje gång jag run... tänker jag på din mamma din mamma

Nej den var bara fjantig. Lite kul dock när Klabbe lutar sig fram över bordet och säger: "Vill du ha en snyting? Stick då!"

Annars är det idol-Anna om var årets höjdpunkt. Eventuellt Björne-mannen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som alla andra dårå, känner mig nästan lite ensam av att se slutaudition.

På tal om slutaudition och på tal om Kimberly, så tyckte jag det var rätt kul att hon dök upp i Slayer tröja där idag.

lol! *svimmar :D *

omg plz send nudez. :P

Var kan man titta på henne då? :o

Det finns torrents på Pirate Bay. Annars finns det två klipp på Idol-TV men ett av dem vill inte fungera just nu.

Fläng, det fanns tre klipp. Ettklipp är dock bara en längre version av ett annat.

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...