Jump to content

Idol 2006


L_Voll
 Share

Recommended Posts

Det är samma sak som om någon skulle kalla mig kuk varje dag och säga att han skojar. Är så trött på att höra det hela tiden.

Hahahah! :) Gillar syftningsfel.

Nej och jag håller med Daniel om det är så han längst till vänster heter om att hon inte skulle vidare.

Angående dagens program så tyckte ajg det var grymt kul när han sa "f*tt c*", exakt den meningen brukar jag använda mig av när det inte går som jag tänkt mig i vissa spel.

Jahaa.. Så det var det han sa? Jag lyssnade inte så ordentligt. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 410
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är samma sak som om någon skulle kalla mig kuk varje dag och säga att han skojar. Är så trött på att höra det hela tiden. Det är så jävla rumsrent att prata skit om skåne.

Btw... bara för en dag bara en dag... skulle du kunna pröva att vara snäll?

Nej... nu ska jag sluta spamma. Jag lovar.

Ja, det är exakt samma sak. Förlåt. Jag hade fel.

Herregud, vad är det med Skåne som är så heligt att man inte ens får skoja om det? Skulle man skoja om Norrland till exempel skulle du inte ens bry dig..

Mja, ge mig skuldkänslor funkar alltid. Inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I slutet fick man se att dem skulle till Dalarna imorgon. Då sa dem ungefär såhär: Vi kommer knappast hitta någon idol i Dalarna. Ska du försvara det nu rabarben? Sluta ta allt om skåne så personligt. Tror du jag bryr mig när folk säger att alla luktar fisk i gbg?

Jag har läst det du skrev 10 gånger nu, och jag fattar fortfarande nada. Ta om, snääälla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har läst det du skrev 10 gånger nu, och jag fattar fortfarande nada. Ta om, snääälla.

Moron-i såg på idol idag att det bär iväg till Dalarna imorgon. I slutet av dagens idol så sade juryn att "I dalarna kommer man inte hitta någon idol", det moron-i tycker är att rabarbern nu skall försvara dalarna också i och med att det som juryn sade var kränkande emot dalarna. Han tycker även att rabarberpaj ska sluta att ta allt som sägs om skåne så personlig, dvs. skaffa sig ett liv.

Moron säger även att han inte tar illa upp om någon säger att hans mamma, pappa, bror eller han själv luktar fisk, det tycker han bara är trevligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Moron-i såg på idol idag att det bär iväg till Dalarna imorgon. I slutet av dagens idol så sade juryn att "I dalarna kommer man inte hitta någon idol", det moron-i tycker är att rabarbern nu skall försvara dalarna också i och med att det som juryn sade var kränkande emot dalarna. Han tycker även att rabarberpaj ska sluta att ta allt som sägs om skåne så personlig, dvs. skaffa sig ett liv.

Moron säger även att han inte tar illa upp om någon säger att hans mamma, pappa, bror eller han själv luktar fisk, det tycker han bara är trevligt.

Ja nu är jag med på alla punkter, känns bra. Nej det känndes fel för jag trodde han blandade ihop Dalarna och Skåne, vilket gjorde hela meningen fruktansvärt konstig när jag läst den, men nu tror jag att jag har fåt klarhet här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Moron-i såg på idol idag att det bär iväg till Dalarna imorgon. I slutet av dagens idol så sade juryn att "I dalarna kommer man inte hitta någon idol", det moron-i tycker är att rabarbern nu skall försvara dalarna också i och med att det som juryn sade var kränkande emot dalarna. Han tycker även att rabarberpaj ska sluta att ta allt som sägs om skåne så personlig, dvs. skaffa sig ett liv.

Moron säger även att han inte tar illa upp om någon säger att hans mamma, pappa, bror eller han själv luktar fisk, det tycker han bara är trevligt.

Trevligt tycker jag inte att det är. Men jag bryr mig inte. Två olika saker. Ska du förstå?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trevligt tycker jag inte att det är. Men jag bryr mig inte. Två olika saker. Ska du förstå?

Jag gjorde ett test. Kollade hur du skulle bära dig åt, du säger emot dig själv. Jag påpekade att rabarbern ska skaffa sig ett liv men det brydde du dig inte om? Men du sa åt rabarbern att bry sig om Dalarna?

Stick härifrån :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gjorde ett test. Kollade hur du skulle bära dig åt, du säger emot dig själv. Jag påpekade att rabarbern ska skaffa sig ett liv men det brydde du dig inte om? Men du sa åt rabarbern att bry sig om Dalarna?

Stick härifrån :lol:

Haha, jag tycker väl mer att Moroni klargjorde för dig, och inte hetsade upp sig som rabarben. Lite skillnad i deras reaktioner. ;)

Men kan du bara hålla truten nån gång? Hade han sagt likadant om Stockholmare så hade det blivit 50 rubriker i aftonbladet om "*Sätt in jurymedlemmens namn* rasism mot Stockholm"

Jag orkar inte mer nu. Snart kommer väl nån (du vet vem du är) och säger att jag är rasist mot hela Sverige. Vi skiter i det nu va?

Trevligt tycker jag inte att det är. Men jag bryr mig inte. Två olika saker. Ska du förstå?

--

Jag såg att någon utklädd till Björne skulle vara med idag. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gjorde ett test. Kollade hur du skulle bära dig åt, du säger emot dig själv. Jag påpekade att rabarbern ska skaffa sig ett liv men det brydde du dig inte om? Men du sa åt rabarbern att bry sig om Dalarna?

Stick härifrån ;)

Menar du att jag inte har något liv? Ska vi gå in på personangrepp nu också? Har jag inget liv bara för att jag är trött på att platsen där jag bor ska få ta emot massa skit hela tiden?

Moroni: Men det där är i ett helt annat sammahang. Det var inför fotbollsmatch när vi laddade.

Jag tänker iallafall inte sticka här ifrån. Du får stå ut med mig. Och du också Frenzy...

Halo: Har aldrig hört sånna vitsar... men bor man i Stockholm kanske man tycker det är kul.

Till alla som säger "Ska du inte försvara dalarna nu också":

Hur ofta hör man skämt om att "Dalarna kan skänkas till *Sätt in land*" "Dallänningar är bara bönder" ?

---

Hur många Auditions är det kvar nu?

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Menar du att jag inte har något liv? Ska vi gå in på personangrepp nu också?

Moroni: Men det där är i ett helt annat sammahang. Det var inför fotbollsmatch när vi laddade.

Jag tänker iallafall inte sticka här i från. Du får stå ut med mig. Och du också Frenzy...

---

Till alla som säger "Ska du inte försvara dalarna nu också":

Hur ofta hör man skämt om att "Dalarna kan skänkas till *Sätt in land*" "Dallänningar är bara bönder" ?

---

Hur många Auditions är det kvar nu?

Men förfan rabarben, eftersom skåne aldrig skulle skänkas till Danmark så är det inget att snacka om!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Halo: Har aldrig hört sånna vitsar... men bor man i Stockholm kanske man tycker det är kul.

Till alla som säger "Ska du inte försvara dalarna nu också":

Hur ofta hör man skämt om att "Dalarna kan skänkas till *Sätt in land*" "Dallänningar är bara bönder" ?

Men tänk lite snälla lilla du.

Bor man i Skåne hör man skämt om skåningar.

Bor man i Dalarna hör man skämt om dalmasar.

Ska vi ta allt ur ditt trånga perspektiv eller kanske tänka lite?

Bor man i Sverige drar man Norgeskämt. Usch så farligt, det måste vi sluta med. Jag menar, norrmännen är ju så korkade. Dom kanske tar åt sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...