Jump to content

Idol 2006


L_Voll
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 410
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hittade denna film för ett bra tag sedan på tv4.se som tur var hann jag spara den till datorn.

Säkert många som sett den men igår såg man att han skulle vara med idag, han är kung.

http://www.youtube.com/watch?v=Se6imTCZkV0

Måste säga att det är en jävligt grym kille. Kan sådär mycket svenska, efter bara åtta månader här! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idol är ett enda stort hyckleri. Grejen är den, att innan man får ställa sig framför Dr. Daniel Elak, Fröken Kishti Krig, Clabbe The Ripper-man och Herr Peter Hitlersson för att rocka loss, måste man ha visat upp sina talanger för en annan jury. Denna ska skilja knasarna och stjärnskotten ifrån de medelmåttigt kvittrande sångfåglarna. Är du nutso får du komma in till den riktiga Idol-juryn, och således även ta vägen hem till folket i tv-sofforna. Så även om du sjunger bra. Men inte om du är - vad popbranschen menar - halvdan, inte. Allt för att göra ”bra” TV.

Ojojoj.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idol är ett enda stort hyckleri. Grejen är den, att innan man får ställa sig framför Dr. Daniel Elak, Fröken Kishti Krig, Clabbe The Ripper-man och Herr Peter Hitlersson för att rocka loss, måste man ha visat upp sina talanger för en annan jury. Denna ska skilja knasarna och stjärnskotten ifrån de medelmåttigt kvittrande sångfåglarna. Är du nutso får du komma in till den riktiga Idol-juryn, och således även ta vägen hem till folket i tv-sofforna. Så även om du sjunger bra. Men inte om du är - vad popbranschen menar - halvdan, inte. Allt för att göra ”bra” TV.

Ojojoj.

Och?

Det är ju roligt att se på. Då har TV4 lyckats. Hade det inte varit för alla idioter och den hårda Juryn hadedom inte haft lika höfa tittarsiffror.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska säga att jag håller med moroni här. (Whaat?! två gånger på två dagar nu! :lol: )

Visst, det är fjantigt, elakt, dåligt, whatever. Men det är tamefan underhållande! Precis som man hatar vissa TV-program som t.ex. Viva la Bam, eftersom man tycker allt är uppgjort och fånigt, likt förbannat tycker man att det är underhållande!

Fast det är ju självklart bara min åsikt det här. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...