Jump to content

Idol 2006


L_Voll
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 410
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja, då kan du gråta ut ännu mer om hur dumma svenskar är mot skåningar heeela tiden.

Men kan du bara hålla truten nån gång? Hade han sagt likadant om Stockholmare så hade det blivit 50 rubriker i aftonbladet om "*Sätt in jurymedlemmens namn* rasism mot Stockholm"

Jag orkar inte mer nu. Snart kommer väl nån (du vet vem du är) och säger att jag är rasist mot hela Sverige. Vi skiter i det nu va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aa kanske, men hon såg jävla inte ut till att vara det!

Nej och jag håller med Daniel om det är så han längst till vänster heter om att hon inte skulle vidare.

Angående dagens program så tyckte ajg det var grymt kul när han sa "f*tt c*", exakt den meningen brukar jag använda mig av när det inte går som jag tänkt mig i vissa spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men kan du bara hålla truten nån gång? Hade han sagt likadant om Stockholmare så hade det blivit 50 rubriker i aftonbladet om "*Sätt in jurymedlemmens namn* rasism mot Stockholm"

Jag orkar inte mer nu. Snart kommer väl nån (du vet vem du är) och säger att jag är rasist mot hela Sverige. Vi skiter i det nu va?

Men vafan. Nej. Dom är inte ens seriösa, tål du inte skämt? Förlåt, men sluta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vafan. Nej. Dom är inte ens seriösa, tål du inte skämt? Förlåt, men sluta.

Det är samma sak som om någon skulle kalla mig kuk varje dag och säga att han skojar. Är så trött på att höra det hela tiden. Det är så jävla rumsrent att prata skit om skåne.

Btw... bara för en dag bara en dag... skulle du kunna pröva att vara snäll?

Nej... nu ska jag sluta spamma. Jag lovar.

---

Tror en från min hemstad var där nere och sjöng. Hon var inte på TV... hon sjunger faktiskt riktigt bra. Har sjungit med Sanna Nielsen t.ex.! :)

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...