Jump to content

Idol 2006


L_Voll
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 410
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

JA! Det finns en gud! Halleluja!!! :):lol::lol::D:D

Bah.. Linda var enda anledningen att man kollade på skiten. Nu har vi spöket laban (Cicci) och Äckel-Felicia kvar då. Hoppas dom åker ut illa kvickt båda två så vi slipper tjejerna nu när det inte finns något att kolla på.

ge skivkontraktet till Marcus, han har ju redan vunnit ffs..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah.. Linda var enda anledningen att man kollade på skiten. Nu har vi spöket laban (Cicci) och Äckel-Felicia kvar då. Hoppas dom åker ut illa kvickt båda två så vi slipper tjejerna nu när det inte finns något att kolla på.

ge skivkontraktet till Marcus, han har ju redan vunnit ffs..

Jag har verkligen försökt att tycka att hon sjunger dåligt, men det funkar inte. Hon sjunger bra. Men hon är ju en sjuuuuuuuuukt irriterande människa. Vill bara stoppa peppar i ögonen när jag ser henne. Skönt att bli av med henne.

Cicci, ja hon kan åka hem, hon har gjort sitt. "Äckel-Felicia"!? Hur kan du säga så!?

Hon är ju skitsöt! Ser ut som ett litet rådjur! Övergullig tjej ju! Sjunger jätte bra med.

Marcus, Helt rätt. Han kommer att vinna. Skulle bli grymt förvånad om så inte är fallet. Men som sagt, vinner inte han är det Felicia som gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På fredag är temat Unplugged och låtarna som ska sjungas är dessa:

1 Felicia Brandström

Låt: What can I do/The Corrs

2 Erik Segerstedt

Låt: Knockin' on heaven's door/Bob Dylan

3 Danny Saucedo

Låt: End of the road/Boyz II Men

4 Markus Fagervall

Låt: Don't look back in anger/Oasis

5 Cissi Ramsby

Låt: It must have been love/Roxette

6 Johan Larsson

Låt: To be with you/Mr. Big

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har verkligen försökt att tycka att hon sjunger dåligt, men det funkar inte. Hon sjunger bra. Men hon är ju en sjuuuuuuuuukt irriterande människa. Vill bara stoppa peppar i ögonen när jag ser henne. Skönt att bli av med henne.

Cicci, ja hon kan åka hem, hon har gjort sitt. "Äckel-Felicia"!? Hur kan du säga så!?

Hon är ju skitsöt! Ser ut som ett litet rådjur! Övergullig tjej ju! Sjunger jätte bra med.

Marcus, Helt rätt. Han kommer att vinna. Skulle bli grymt förvånad om så inte är fallet. Men som sagt, vinner inte han är det Felicia som gäller.

Pff, alla säger att hon är så jävla snygg.. Jag tycker hon är ful som en trollpacka.

Hela hennes ansikte är förvridet.. Men sjunga kan hon, stundtals.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Whoohoo! "Bögen" är ute ur idol! JAK ER JETEKLAD!

Aja, nu till något mindre interssant!

10.000 POSTS!!!

Jag vill tacka min mamma, min pappa, hela min släkt!

Jag vill ha världsfred, och vill skänka alla världens pengar till svältande barn! innocent_794187_0.gif :'( :D:rolleyes:^_^

Grattis StellHell!

Måste kännas underbart! :lol: Jag längtar dit jag med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis Stellan Pettersson.

Förövrigt tycker jag att det var sjukt dåligt att Danny åkte ut, visst, han är gay nummer 1, men han sjunger 1000 gånger bättre än Cissi och Johana.

Dom värdiga finalisterna är just, Markus, Felicia, Erik och Danny.

Aja, bara Markus, Felicia och Erik klarar sig till finalen så är jag nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...