Jump to content

Idol 2006


L_Voll
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 410
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Åh, det känndes så bra när den uppblåsta bimbon Emma, från Lund (ja, jag är illojal i det här) inte gick vidare.

Helt klart är ju att Johan sjunger bäst och således bör vinna.

Men vi får se om Svenska folket tycker likadant.

Var inte så jävla impad av Johan i torsdags faktiskt, fast beror väl på att jag tycker att låten han sjöng var dålig. Och att han sjunger bäst går väl att diskuttera, tycker t.ex att Markus har en bättre röst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var inte så jävla impad av Johan i torsdags faktiskt, fast beror väl på att jag tycker att låten han sjöng var dålig. Och att han sjunger bäst går väl att diskuttera, tycker t.ex att Markus har en bättre röst.

Faktum är att i år har i *princip (hur stavas det ordet egentligen?) alla låtar varit dåliga tycker jag.

Alla sjunger slöa, trista låtar. Man somnar nästan i soffan.

Vill höra lite modernare låtar med fart i.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faktum är att i år har i *princip (hur stavas det ordet egentligen?) alla låtar varit dåliga tycker jag.

Alla sjunger slöa, trista låtar. Man somnar nästan i soffan.

Vill höra lite modernare låtar med fart i.

Håller helt med om att det har varit mycket skitmusik i årets kval. Men Natalies låtval igår var soft, det svängde lite.

Sen finns det ju faktiskt några bra låtar som har är rätt sega, typ Forever Young och Total Eclipse of the Heart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis som jag hade förväntat mig var det en väldigt bra start på finalen ikväll.

Svårt att säga vem som var bäst, många av mina favoriter gjorde verkligen suveränt ifrån sig.

Tycker Erik och Cissi var sämst, och hoppas att någon av dem åker ut.

Edit: Är dock rätt orolig för att Snäckan inte ska få tillräckligt med röster även efter ett väldigt bra framträdande. Har läst vad Aftonbladet har luskat fram från hans blogg.

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jessica? Jag tyckte inte Sara förtjänade att vara kvar. Hon kanske inte var sämst, men hon var ju ingen vinnare.

... För fan, Aftonbladet. :huh:

Tycker gott att Sara kunde ha fått stanna lite till, som tidigare sagt hade jag hellre sett Erik eller Cissi fått åka.

Jessica var dock mer välförtjänt att stanna än Sara, hon gjorde ett mycket bättre framträdande igår kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, måste dra upp den här tråden lite för att säga - The Banana!

Kul att Ken från the parken är tillbaka, fast jag fattade inte vad han hade för uppgift.

Ken, det är snubben som överanstränger sig va?!

Han försöker upprätthålla en "eyyiii, killen i´m gangsta" stil som bara blir löjlig. Han lider av samma syndrom som Feven gör/gjorde när hon motog ett pris på MTV-galan.

Sjukt pinsamt.

Favoriterna är Felicia och Johan. Någon av dem borde vinna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ken, det är snubben som överanstränger sig va?!

Han försöker upprätthålla en "eyyiii, killen i´m gangsta" stil som bara blir löjlig. Han lider av samma syndrom som Feven gör/gjorde när hon motog ett pris på MTV-galan.

Sjukt pinsamt.

Favoriterna är Felicia och Johan. Någon av dem borde vinna.

Jaja, han har bara identitetsproblem. Men han är rolig tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var fan får ni Ken ifrån?

Det är för fan Marc in da park!

Aja, ang. Programmet.

Sara var en av mina favoriter, då hon är grymt snygg imo. Men, hon hade faktist ett av de sämre uppträdanden under kvällen. Jessicas var bättre, men jag hade hellre sett att hon åkte faktist. Hon är .. udda.

Du har rätt, Marc in da park! heter han.

Sara...

Är inte det hon som ser ut som en mygga?

Liten, stora utstående ögon. Osv...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...