Jump to content

Officiella nostalgitråden


sobe
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Synd om killen?

Världens bästa practical joke imo. Jag vart själv utsatt för samma saker när jag var mindre, mest för att lära mig att jag inte alltid kan få det jag önskar mig.

Du fick lära dig att man inte alltid får det man vill ha? Det du borde lärt dig är att dina föräldrar är skadade i pallet (dvs om det var dem som utsatte dig för sånna saker). Fan hade jag varit med om någon som gjorde det här mot sin kid skulle jag fan dampa loss på dem.

Anyways

Äskade Starzinger när jag var liten

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En riktigt rolig klassiker jag kom på nu var en tecknad verision av de tre bockarna Bruse. Den var på ryska/polska eller annat konstigt språk och de gjorde ett väldigt roligt läte ifrån sig när de gick. Någon som kan hitta den? :unsure:

Aaah, kommer ihåg den också som fan :P minns att jag hade den på mina favoriter i säkert flera år, men nu verkar den vara borta :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

BUMP

Oj, vad knepigt att den här tråden är från 2006, jag hade kunnat svära på att den skapades för kanske ett eller två år sedan! :D Eller så blandar jag ihop den med någon annan som jag inte kan hitta...

Nåväl, idag fick jag av någon konstig anledning "Svingelskogen" på hjärnan och har inte kunnat släppa hur awesome det var. Var det fler än jag som lyssnade på det som små?

Det var alltså ljudkassettband med berättelser och sånger på. Smartur Räv var ju bara helt underbar. :D

Redigerad av Kebab
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hagelbäcks matrast

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Som jag har funderat på det programmet! Hade aldrig trott att det skulle finnas på youtube. Åh, herregud vilka flashbacks. Riktigt kul att det var just det avsnittet du postade med, för det är det (främst den sjukt skumma riddarlåten) som jag kommer ihåg bäst. Brukar sjunga på den ibland. :D

Tycker dock att den här tråden snor lite för mycket material från TV-nostalgitråden, glöm inte bort den!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...