Jump to content

Officiella nostalgitråden


sobe
 Share

Recommended Posts

  • 3 years later...
Denna minns säkert inte 90% av er. Men den är gammal. Mitt favoritprogram =)

Denna kommer nog ingen förutom jag ihåg!

Haha, snarare tippar jag på att långt över 90% minns trasdockorna! De flesta här är inte så unga som du tror :(

Jag minns även He-man väldigt starkt och har svårt att tro att inte fler gör det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ZH68UOHXAQ

Åh! :rolleyes:

Men TV4? Det är väl inte rätt? Så vitt jag kommer ihåg så gick det väl alltid på SVT1?

Och anslagstavlan såg jag aldrig på, men kommer väl ihåg introt och tyckte alltid att det var nice. :( Vad var det egentligen för program?

Edit: Wtf? Fanns tydligen "disneytimmen" som var TV4s motsvarighet till "disneydags"... Konstigt enligt mig då det är det han laddat upp som introt för "disneytimmen" som det som gick på svt, men ändå står det disneytimmen i slutet. Och introt för disneydags är väldigt likt men med en annan låt och en del andra och liknande klipp. WTF?

Är det så att disneytimmen gick på TV4 innan jag föddes (91), och efter de slutade sändas på fyran så fick svt introt från disneytimmen fast med disneydags-logon i slutet?

...och edit innan jag postat: Yes, måste vara någonting sådant.

(1:21->)

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh! :rolleyes:

Men TV4? Det är väl inte rätt? Så vitt jag kommer ihåg så gick det väl alltid på SVT1?

Och anslagstavlan såg jag aldrig på, men kommer väl ihåg introt och tyckte alltid att det var nice. :( Vad var det egentligen för program?

Seriöst, den där jävla videon fick mig nästan att gråta och jag vet inte varför. Det kändes bara som om jag var sju år igen och satt framför tv:n och inte hade någonting i hela världen att oroa mig över. Kommer dock inte ihåg vilken kanal den gick på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...