Jump to content

Officiella nostalgitråden


sobe
 Share

Recommended Posts

100 poster och ändå bara 10% av dagens poster. Det var helklart andra tider här på forumet... sad_1182040_0.gif

För att spara alla andra som också vill gå till Dagens 20 aktivaste medlemmar kan jag meddela att SilentVipers 4 inlägg idag står för omkring 15% av dagens poster. sad_1182040_0.gif

http://www.gtasajten...s&section=stats

Edit: Kommer ni ihåg att vi hade en trådskapardag? Hade varit roligt att göra en inläggsskrivardag! Man ska inte skriva för skrivandet skull, men man kan gå igenom i alla fall första sidan av trådarna i varje subforum och se om det finns något man kan bidra med.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att spara alla andra som också vill gå till Dagens 20 aktivaste medlemmar kan jag meddela att SilentVipers 4 inlägg idag står för omkring 15% av dagens poster. sad_1182040_0.gif

http://www.gtasajten...s&section=stats

Edit: Kommer ni ihåg att vi hade en trådskapardag? Hade varit roligt att göra en inläggsskrivardag! Man ska inte skriva för skrivandet skull, men man kan gå igenom i alla fall första sidan av trådarna i varje subforum och se om det finns något man kan bidra med.

Loungen räknas inte med i den listan, men det är ändå alldeles för inaktivt nu för tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Loungen räknas inte med i den listan, men det är ändå alldeles för inaktivt nu för tiden.

Visst postades det mer förr, men jag tycker forumet verkar vara ganska livskraftigt ändå. Vi har rätt många debatter, många loungetrådar som är aktiva och fastän det inte blir mycket så finns det allt ett antal fler medlemmar för varje månad som går :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst postades det mer förr, men jag tycker forumet verkar vara ganska livskraftigt ändå. Vi har rätt många debatter, många loungetrådar som är aktiva och fastän det inte blir mycket så finns det allt ett antal fler medlemmar för varje månad som går :)

Vår beredskap är hög! :naughty:

Tillägg: Vår beredskap är god! :naughty:

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag och Frenzy gick i lågstadiet hade vi en dator inne på vårt fritids, och det var inte alls ovanligt att vi och våra nördkompisar spenderade så mycket tid vi kunde vid den under rasterna och efter skoltimmarna. Där fanns ett relativt schysst utbud av roliga gamla spel, men två stycken har i synnerhet etsats in i mitt minne.

Wonder Boy in Monster Land och...

wonder-boy-in-monster-land-review-20090126091809970_1256777_0.jpg

Brutal Sports Football.

Brutalsportsfootballagapm8_1256777_1.jpg

De här spelen, mina vänner, väcker sann nostalgi i min själ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hampton the hamster! :D Minns när jag hittade den längre versionen back in the days 2002 nån gång, vilket ändå var många år efter att originalet las ut (1997 om jag inte minns fel).

Typiskt att nån försökte tjäna en hacka på fenomenet genom att ge ut en hel skiva med hampton the hamster-låtar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Troligtvis den första "FWD: FWD: FWD: FWD: Måste Ses Så Kul !!"-bilden jag faktiskt tycker är kul. Börjar man bli gammal?

http://i.imgur.com/qTURAdj.jpg

Jag var på fest och någon tjej i sällskapet som var i min ålder, typ -86:a, pratade om en -92:a som hon inte tyckte var vuxen nog:

"Men alltså, han är 92:a... Fatta, han var TVÅ ÅR när Ravelli räddade straffen..." :D :D :D Vilket åldersperspektiv! Fantastiskt vad glad jag blev! :D

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Nu har jag varit medlem här i ett år

Därför gör jag en utvärdering av forumet, Detta gör jag på varje "sajt" jag varit medlem ett tag på

+ För forumet

Många medlemmar, Och posts

Aktiva moderatorer

Ytterst få spammare

- För forumet

Inaktiv Admin, Hultan kan vara online på forumet mer, Bedömer endast tiden innan hans pappa dog

Otrevligt, Drar man upp en tråd och man är ny får man genast en massa vresiga svar tillbaka

Banningar, Hybernating m.m blir mycket vanligare

<span style='font-size:0pt;line-height:100%'>Kan inte undgå att säga att Funny har slutat vara MOD, Jätteminus</span>

Totalt: 8½/10

Det var allt från mig den här gången...

Snart 9 år sedan jag skrev det här! Fyfan! Sitter redan och plitar på 10-årsbedömningen.

  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...