Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG


StellHell
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Level 5, har någon några tips? Vad ska jag sätta mina poäng på? :)

Nickar PlutoniuM500.

Aff, aff, säg inte att du kommer be om hjälp lika mycket som i Silkroad- tråden. :)

När du blir level 15 kommer dina stats ändå resettas så det gör inte så mycket om du sätter fel.

Sätt lite på STA, lite på DEX och mest på STR. Det gjorde jag, i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ett stort problem just nu, vettefan om jag ska sätta mig med FLYFF tills pärona vaknar eller om jag ska lägga mig ner och sova, är ganska trött efter kvällen ändå så :)

Ta och sov du.

Jag ska göra det nu. Är nöjd med dagens spelande, level 32. Men, det blev sjukt segt efter level 30.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet kraschade. :wub:

Jaja, ska starta det igen. Snart blir jag level 35. Det betyder att jag är fem levels ifrån att kunna skapa en guild. :lol:

w00t, såhär kommer StellHell att se ut efter level 60. :wub:

Edit.

Sisådärja, level 35. Jag kände mig så ensam när ingen annan var online, så jag tog en liten paus. Jag levlade skitsnabbt eftersom jag kom med i ett Contribiution- party på level 23 ( ^_^ ). Senare hoppade alla ur, jag blev ledare och invitade då SlewME för att det inte skulle dö, level 23 tar ju sin tid att nå. Så hoppa inte ur partyt, SlewME!

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...