Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG


StellHell
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

02:55:02 AM PDT - Server Status: Down

Antagligen ligger patchingen på en annan server, så kommer ni till inloggningen så kan ni ändå inte komma in för inloggningsservrarna inte är uppe.

Lättast är om ni sitter och uppdaterar deras hemsida så kommer ni se när servrarna är uppe.

*edit*

Lättare sagt än gjort. Nu är deras hemsida nere! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antagligen ligger patchingen på en annan server, så kommer ni till inloggningen så kan ni ändå inte komma in för inloggningsservrarna inte är uppe.

Lättast är om ni sitter och uppdaterar deras hemsida så kommer ni se när servrarna är uppe.

*edit*

Lättare sagt än gjort. Nu är deras hemsida nere! :P

Nejdå, kolla!

02:59:10 AM PDT - Server Status: Up

... Inte för att GameGuard fungerar ändå... ^_^

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som kommit in än?

Jag får samma problem som alltid, ibland kommer jag förbi patchfönstret, men då kan inte GameGuard connecta. Såg att någon på Flyff- forumet hade samma problem.

chucky.swe har inte skrivit på ett tag, undrar om det fungerar för honom. Han fick trots allt fem patch- paket, jag fick bara ett. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som kommit in än?

Jag får samma problem som alltid, ibland kommer jag förbi patchfönstret, men då kan inte GameGuard connecta. Såg att någon på Flyff- forumet hade samma problem.

chucky.swe har inte skrivit på ett tag, undrar om det fungerar för honom. Han fick trots allt fem patch- paket, jag fick bara ett. ^_^

Har exakt samma sak, så störande.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste ha det sjukaste lagget mot servern idag.

Kan stå och slå på ett monster i flera minuter utan att den förlorar liv, sen så går allt i multispeed och jag ligger oftast död för det är monster som är röda (aggroar) som har dödat mig under tiden.

Störande som fan. kan fan inte lvla. :P

Btw, någon som vet hur man får spelet i Windows Mode. Jag har klickat i den flera gånger men inget händer.

Bild: HATA! Jag kommer ju åt servern, då jag kan komma åt mina gubbar. Men kan inte connecta längre.

post-282-1154606977_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste ha det sjukaste lagget mot servern idag.

Kan stå och slå på ett monster i flera minuter utan att den förlorar liv, sen så går allt i multispeed och jag ligger oftast död för det är monster som är röda (aggroar) som har dödat mig under tiden.

Störande som fan. kan fan inte lvla. :P

Btw, någon som vet hur man får spelet i Windows Mode. Jag har klickat i den flera gånger men inget händer.

Nej det vet jag inte men, sett dig flera gånger.

Du loggar typ in och ut ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...