Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG


StellHell
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

@Santa: Imorgon blir en full dag för mig, har inte riktigt haft tid att spela idag. Men ändå hunnit bli lvl 8. Just nu har jag sepe lagg och kan inte vara inne mer än någon minut innan jag blir disconnected from server. Hoppas det är bättre imorgonbitti.

@JSHC: Köp inte equiment. Bara slöseri enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Santa: Imorgon blir en full dag för mig, har inte riktigt haft tid att spela idag. Men ändå hunnit bli lvl 8. Just nu har jag sepe lagg och kan inte vara inne mer än någon minut innan jag blir disconnected from server. Hoppas det är bättre imorgonbitti.

@JSHC: Köp inte equiment. Bara slöseri enligt mig.

:) nått måste jag ju göra, har sådan fin inkomst ändå :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Santa: Imorgon blir en full dag för mig, har inte riktigt haft tid att spela idag. Men ändå hunnit bli lvl 8. Just nu har jag sepe lagg och kan inte vara inne mer än någon minut innan jag blir disconnected from server. Hoppas det är bättre imorgonbitti.

@JSHC: Köp inte equiment. Bara slöseri enligt mig.

Beror på vad man köper,

tex saker som bara Vargant kan ha, det är slöseri att köpa, saker som man behöver job för , KAN vara bra att köpa, jag har tex bara hittat en båge

än så länge, och maaaaaassa Vargant saker

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och Tossie peppar varandra, så vi levlar på en hel del. Försöker bli lvl 15 så fort som möjligt, är lvl 13 just nu.

Siana - Sijaenna(Mage(Psykeeper))

chucky, bli elementar istället då, så är vi två olika slags mages. :)

Jag gillar hurpass snabbt man faktiskt levlar. Jag menar, slåss man bara mot rätt mobs går det rätt kvickt.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, till er som precis börjat och så, jag ska ge er ett tips,

lägg in ALLA "Stat" points på strenght (kanske stamina med)

Det gör så man får mer liv/skadar mera

varför säger jag det?

för att när man skaffar jobbet (lvl 15) så resetas all stats, så man kan sätta om den som man vill ha

tex, magiker på INT

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, till er som precis börjat och så, jag ska ge er ett tips,

lägg in ALLA "Stat" points på strenght (kanske stamina med)

Det gör så man får mer liv/skadar mera

varför säger jag det?

för att när man skaffar jobbet (lvl 15) så resetas all stats, så man kan sätta om den som man vill ha

tex, magiker på INT

Vet. :)

Jag lade mycket på STR och lite på STA i början, men jag behöver inte sätta mer på STA nu, är aldrig riktigt livshotad. Däremot behövde jag sätta lite på DEX eftersom jag missade varannat slag...

Vad är bra mobs att döda på lvl 14? Hittar bara lvl 13 och lvl 17.

Imorgon dingar jag lvl 15 direkt när jag vaknar. Mums.

Jag och Tossie skaffade oss nya, dyra frisyrer. Han har lila rastaflätor, och jag har spikit, ljusblått hår som är platt uppepå. :)

Ett litet tack till Tossie också, du är riktigt skön att spela med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet. :)

Jag lade mycket på STR och lite på STA i början, men jag behöver inte sätta mer på STA nu, är aldrig riktigt livshotad. Däremot behövde jag sätta lite på DEX eftersom jag missade varannat slag...

Vad är bra mobs att döda på lvl 14? Hittar bara lvl 13 och lvl 17.

Imorgon dingar jag lvl 15 direkt när jag vaknar. Mums.

Jag och Tossie skaffade oss nya, dyra frisyrer. Han har lila rastaflätor, och jag har spikit, ljusblått hår som är platt uppepå. :)

Ett litet tack till Tossie också, du är riktigt skön att spela med.

Tycker du ska hålla dig till Lawolfs till lvl 15, sen drar du till andra sidan, (över den trasiga bron)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[News] Extended Maintenance Tonight's regular server maintenance will extended from Wednesday, August 2nd at 10pm to 2am on Thursday, August 3rd. That's one hour earlier and one hour later than normal. This is so we can add a new server cluster, Mia, during the maintenance.

We apologize for any inconvienence this may cause.

02:19:28 AM PDT - Server Status: Down

Alltså ska servrarna vara upp snart. Dom är redan 20 minuter försenade.

Så håll koll på hemsidan, där står det vad klockan är och vilken status servrarna har.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det står: Tonight's regular server maintenance will extended from Wednesday, August 2nd at 10pm to 2am on Thursday, August 3rd. That's one hour earlier and one hour later than normal. This is so we can add a new server cluster, Mia, during the maintenance.

ajdå..Typiskt stell!

Det bästa med det här spelet är att man kan köra med dom högsta inställningarna :P

edit3: det var en liten of post edit det ovanför mig.

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det står: Tonight's regular server maintenance will extended from Wednesday, August 2nd at 10pm to 2am on Thursday, August 3rd. That's one hour earlier and one hour later than normal. This is so we can add a new server cluster, Mia, during the maintenance.

ajdå..Typiskt stell!

Ägd! ^_^

Aja, vill in in in! :P

Snart en halvtimme försenad!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...