Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG


StellHell
 Share

Recommended Posts

Jag har letat ett bra tag på forumet nu utan framsteg, det blir nog inget FLYFF för min del :P

Men om någon vet eller kommer på felet så kan den säga till, för FLYFF är kul ^_^

Hittade felet för min del iaf, det var en dålig klient (tankade torrenten).

Denna funkade bra:

http://files.filefront.com/Flyff+Fly+For+F...;/fileinfo.html

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

(fixat förstaposten en aning)

Aja, får se när jag kan komma in och spela igen.

Vädret har knullat min sändning så bredbandet fungerar ungefär lika bra som ett gammalt sketet 28.8k modem. Alltså, i princip obrukbart.

Får hoppas på att det blir bättre imorgon. Nu har det vart såhär sen igår kväll.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lvl 21, buffar som F**, folk älskar mig :P

Tänk vad helning och återupplivning kan göra ^_^

Ja, det var nice att ha dig bakom som en liten skyddsängel. :P

... Fram tills du fastnar i nån vägg, vill säga.

Jag är för tillfället level 21. Har spelat hela dagen idag, jag tröttnar fan inte! Imorgon ska jag tra till Saint Morning och levla vidare där, eftersom det bara finns bra mobs att döda i grottan, och det är jobbigt.

Jag fick en jäkla massa fina saker när jag förljde med in i "Crazy Room". Hela inventoryn fylld med intressanta saker. Sålde en del till NPC, resten ska säljas i Player Shop.

Här är jag, när jag flyger fram. :D

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(fixat förstaposten en aning)

Aja, får se när jag kan komma in och spela igen.

Vädret har knullat min sändning så bredbandet fungerar ungefär lika bra som ett gammalt sketet 28.8k modem. Alltså, i princip obrukbart.

Får hoppas på att det blir bättre imorgon. Nu har det vart såhär sen igår kväll.. :)

Ta bor torrentlänken, den funkar inte, man får den där ERROR-rutan hela tiden med den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

On it.

FYI så är mitt nät fortfarande kaputt, så blir antagligen inget spelande idag heller.. Fy fan vad jag lackar. :):angry::)

Inte funderat på att det kanske är modemet? Nätverkskortet?

Btw, skulle fixa Twinkle stones åt min main och gick in för att göra det med en annan gubbe för att det inte går att få tag i annars. Hör och häpna så kollade en gm upp mig och tog bort dessa stenar från mig, därefter fick jag meddelandet. "Someone is watching you from the upper part". Så man får inte göra hur man vill för att fixa stenarna ^_^

Drygt.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, stenarna var riktigt jävliga att skaffa. De kostade mig en rejäl hacka.

Glömde säga att jag dödade en Giant Boss Bang igår! Jag är med i en guild nu också, och så är jag apprentice, har skaffat mig lite PVP- poäng. :)

Om ni undrar är jag level 22 med 50% ungefär. :angry:

Ska ta en liten paus nu... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...