Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG


StellHell
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Lvl 14 nu... ska lira lita med Lajnux så vi båda blir lvl 15! :ermm:

Tror ja ska bli en sån där magican... är det roligt?

Men testa... :o (suckande smile)

Hur ska vi kunna veta vad du tycker är kul att spela? Kan du vara så vänlig och förklara det för mig.

Jag spelar Merc, det tycker jag är skitskoj.

Siana spelar Mage och tycker det är skitskoj.

Santa spelar assist och tycker det är skitskoj.

Stör mig något enormt på er som verkligen inte kan testa på något själva. Vad är idén med att spela om man i princip inte spelar själv?

Och bara för jag är på dåligt humör så ska jag fixa nybörjar guide så vi slipper allt onödigt sjabbel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är jag ett steg närmre skapandet av en guild. :)

Vad jag behöver är fem personer som är i mitt party. De blir sedan automatiskt medlemmar i guilden.

Tossie, Santa, StellHell, JSHC och SlewME, känner ni er manade?

Jag tog de med högst level.

Namn är heller inte bestämt än. Men jag kom på ett kul. Sweedom. :D

Fin nybörjarguide, förresten. Fast du borde skriva var man kan hitta dewden som delar ut Merc-jobbet.

Mage:

Stick till SaintStorm och leta upp Mage Instructor. Det är svårt att förklara var han är, men han är i en lite ödsligare del av staden. Be någon att visa dig, eller leta helt enkelt igenom staden själv. Han ger dig först ett quest som går ut på att du under 7 minuter ska döda ett visst antal låglevelmobs, som är skitlätt. Efter det ska du samla ihop en del olika Quest Items, det är den delen som är lite krånglig eftersom mobsen inte längre droppar dem lika mycket. Det lättaste är att helt enkelt köpa dem, försök köpa dem av nybörjare som inte riktigt vet vad de är värda. Får du dem för 1k eller mindre så har du gjort en bra affär (jag köpte mina sista för 7,5k :)). Därefter kommer du tillbaka till SaintStorm. Då ska du hitta en bok, den ligger i fountain of the dead i Flaris, som går att ses på kartan. Därefter ska du ta den till en ful, sur dvärg. När du gjort det springer du tillbaka till Mage Instructor. Han säger att du ska döda en Seido, som är precis utanför SaintStorm vid ett stort träd, SaintsTree. Gör det, spring tillbaka, och grattis, du kan ansluta dig till den nobla skaran av magiker.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men testa... ^_^ (suckande smile)

Hur ska vi kunna veta vad du tycker är kul att spela? Kan du vara så vänlig och förklara det för mig.

Jag spelar Merc, det tycker jag är skitskoj.

Siana spelar Mage och tycker det är skitskoj.

Santa spelar assist och tycker det är skitskoj.

Stör mig något enormt på er som verkligen inte kan testa på något själva. Vad är idén med att spela om man i princip inte spelar själv?

Och bara för jag är på dåligt humör så ska jag fixa nybörjar guide så vi slipper allt onödigt sjabbel.

Förlåt för jag frågade! :wub:

Men jag blev Merc... jag tar risken och frågar:

Hur ska man lägga sina stats?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt för jag frågade! ^_^

Men jag blev Merc... jag tar risken och frågar:

Hur ska man lägga sina stats?

Första sidan:

01: 15 - 15 - 15 - 15

02: 17 - 15 - 15 - 15

03: 19 - 15 - 15 - 15

04: 20 - 16 - 15 - 15

05: 20 - 18 - 15 - 15

06: 20 - 20 - 15 - 15

07: 20 - 20 - 17 - 15

08: 20 - 20 - 19 - 15

09: 21 - 20 - 20 - 15

10: 23 - 20 - 20 - 15

11: 25 - 20 - 20 - 15

12: 25 - 22 - 20 - 15

13: 25 - 24 - 20 - 15

14: 25 - 24 - 22 - 15

15: 25 - 24 - 24 - 15

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första sidan:

01: 15 - 15 - 15 - 15

02: 17 - 15 - 15 - 15

03: 19 - 15 - 15 - 15

04: 20 - 16 - 15 - 15

05: 20 - 18 - 15 - 15

06: 20 - 20 - 15 - 15

07: 20 - 20 - 17 - 15

08: 20 - 20 - 19 - 15

09: 21 - 20 - 20 - 15

10: 23 - 20 - 20 - 15

11: 25 - 20 - 20 - 15

12: 25 - 22 - 20 - 15

13: 25 - 24 - 20 - 15

14: 25 - 24 - 22 - 15

15: 25 - 24 - 24 - 15

Det där gäller bara fram tills man blir merc.

Den här sidan är bra att läsa. Du får i tidig fast bestämma dig för om du ska bli Knight eller Blade, eftersom de har två olika builds.

FYI är guilden skapad nu! SweDoom blev namnet. Personligen är jag inte helt nöjd med det, men det går ju att ändra efteråt. Level 20 är minimumgränsen för att joina, det kan hända att jag senare drar upp den till 25.

För att fixa cloaks måste man ha en logga, och för att få den måste guilden vara level 6. Hur den blir det tänkte jag ta reda på nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där gäller bara fram tills man blir merc.

Den här sidan är bra att läsa. Du får i tidig fast bestämma dig för om du ska bli Knight eller Blade, eftersom de har två olika builds.

FYI är guilden skapad nu! SweDoom blev namnet. Personligen är jag inte helt nöjd med det, men det går ju att ändra efteråt. Level 20 är minimumgränsen för att joina, det kan hända att jag senare drar upp den till 25.

För att fixa cloaks måste man ha en logga, och för att få den måste guilden vara level 6. Hur den blir det tänkte jag ta reda på nu.

Tack! ^_^

Och ja lovar... imorron så kommer jag platsa i guilden! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där gäller bara fram tills man blir merc.

Den här sidan är bra att läsa. Du får i tidig fast bestämma dig för om du ska bli Knight eller Blade, eftersom de har två olika builds.

FYI är guilden skapad nu! SweDoom blev namnet. Personligen är jag inte helt nöjd med det, men det går ju att ändra efteråt. Level 20 är minimumgränsen för att joina, det kan hända att jag senare drar upp den till 25.

För att fixa cloaks måste man ha en logga, och för att få den måste guilden vara level 6. Hur den blir det tänkte jag ta reda på nu.

Jag kommer in imorn, måste upp tidigt imorn ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guilden levlar genom att man ger penya eller items till guild warehouse i channel 1, via en banktjej. ^_^

Jag och Tossie gav lite grejer, och på level 4 gick det att skapa cloak och logga!

Jag tog en som var rätt nice. Cloaken var däremot rätt sockersöt, lila 'n' shizzle, men det är ju kärleksfullt och så. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guilden levlar genom att man ger penya eller items till guild warehouse i channel 1, via en banktjej. :wub:

Jag och Tossie gav lite grejer, och på level 4 gick det att skapa cloak och logga!

Jag tog en som var rätt nice. Cloaken var däremot rätt sockersöt, lila 'n' shizzle, men det är ju kärleksfullt och så. -_-

Ja, vi är ju en big happy family ^_^

Edit: laddar ner det nu, blir nog att lira sen..

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...