Jump to content

Scarface: The World Is Yours


Renard
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 432
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Btw... någon som vet om fido är hybernatad eller lever han fortfarande?

Fido dog, men jag har god lust att hybernata ihjäl alla ettriga idioter som envisas om att prata om "busk verisionen lolz", precis som om warez-regeln inte gäller bara för att man byter ett ord eller två.

Ser jag någon till här som snackar om att dom har nerladdat spel, frågar var man kan ladda ner det, eller ens nämner nedladdning av spelet åker han/hon/den ut med huvudet före. Jag uppskattar självfallet rapporteringar av sådana personer, så jag slipper titta i den här tråden 24/7.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fido dog, men jag har god lust att hybernata ihjäl alla ettriga idioter som envisas om att prata om "busk verisionen lolz", precis som om warez-regeln inte gäller bara för att man byter ett ord eller två.

Ser jag någon till här som snackar om att dom har nerladdat spel, frågar var man kan ladda ner det, eller ens nämner nedladdning av spelet åker han/hon/den ut med huvudet före. Jag uppskattar självfallet rapporteringar av sådana personer, så jag slipper titta i den här tråden 24/7.

Tur att min dator är så kass så att jag inte kan ladda ner spel. Jag blev bannad ifrån gtasajten för att ha chattat i kommentator systemet en gång. Vill inte bli det igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...