Jump to content

Scarface: The World Is Yours


Renard
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 432
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...

När man har köpt ett ställe tex. Pawnshop så kan man ju gå in på Empire-Turf-så stället man äger och då kan man ju köpa nåt det är bild på en kamera sen massa gubbar, vad ska man med dom till? :ph34r:

Okej nu vet jag haha :blink:

Tipsar folk som funderar på att köpa Scarface, Det är ett skit roligt spel, det har allt som vice city saknade :angry:

Redigerad av Solid_X
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Köpte spelet! Riktigt jävla grymt! Ska börja ta över North Beach (Efter att jag fyllt min rep level till scarface. Har några frågor dock.

1) Vem är det Tommy Lee gör rösten till? (Edit: Hittade svaret. Han gör rösten som killen i Fidel Records.)

2) När låser man upp alla låtar? (Har redan köpt Montana Records)

3) Håller spelet efter storyn tar slut?

4) Hur mycket koks kan man köpa som max?

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte spelet! Riktigt jävla grymt! Ska börja ta över North Beach (Efter att jag fyllt min rep level till scarface. Har några frågor dock.

1) Vem är det Tommy Lee gör rösten till? (Edit: Hittade svaret. Han gör rösten som killen i Fidel Records.)

2) När låser man upp alla låtar? (Har redan köpt Montana Records)

3) Håller spelet efter storyn tar slut?

4) Hur mycket koks kan man köpa som max?

Skulle jag också vilja veta förutom fråga 1 :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letade över allt efter svaret på vem Tommy Lee gjorde rösten åt. Och var hittar jag svaret efter 20 minuters letande på skumma sidor som jag säkert fick virus ifrån? Wikipedia. Hå hå ja ja. :angry:.

Hoppas att spelet håller länge. Annars kan man alltid lyssna på "Det går bra nu" :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...