Jump to content

Scarface: The World Is Yours


Renard
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 432
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skit i ur han skriver och sköt dig själv.

Stäng igen brödluckan pojk.

mr_tobbe vilken tönt du är som själv skriver så då.

Du Makaroni_Family, klart att folk blir trötta på grabben när han stavar som en kratta.

Folk försöker få han att läsa igenom sina inlägg en extra gång innan han postar det, men det fungerar inte så bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte ofta jag inte klarar spelmen jag kommer snart att slå sönder mitt Playstation sedan mala ner det i en flismaskin!

Hatar det är j*vla spelet!

Helt j*vla omöjligt att klara för f*n!!!

Ska leverera knark och man får hela tiden sk*t båtar! Så fienden jagar ifatt en och sedan sänker mig på 3 sec!

Vet någon hur man skall göra!?

Eller finns det något fusk som gör att fordonen inte tar skada!?!?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte ofta jag inte klarar spelmen jag kommer snart att slå sönder mitt Playstation sedan mala ner det i en flismaskin!

Hatar det är j*vla spelet!

Helt j*vla omöjligt att klara för f*n!!!

Ska leverera knark och man får hela tiden sk*t båtar! Så fienden jagar ifatt en och sedan sänker mig på 3 sec!

Vet någon hur man skall göra!?

Eller finns det något fusk som gör att fordonen inte tar skada!?!?!

Fuskläge

Skriv in en av följande koder på fuskvalet i Tonys satelittelefon (vita knappen)

OBS! du kan ej spara spelet när du har fusk aktiverade.

Full hälsa

Skriv in MEDIK som kod

Reparera fordon

Skriv in TBURGLR som kod

Detta är kopierat från fuska.se

Alla fusk

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte ofta jag inte klarar spelmen jag kommer snart att slå sönder mitt Playstation sedan mala ner det i en flismaskin!

Hatar det är j*vla spelet!

Helt j*vla omöjligt att klara för f*n!!!

Ska leverera knark och man får hela tiden sk*t båtar! Så fienden jagar ifatt en och sedan sänker mig på 3 sec!

Vet någon hur man skall göra!?

Eller finns det något fusk som gör att fordonen inte tar skada!?!?!

Du kan köpa dig en bättre båt. Eller så skaffar du massor med amunition till exempelvis ak 47:an och skjuter sönder deras båtar innan dom skjuter dig. Sedan kan du bara köra lungt tillbaka till din lagerlokal.

Detta funkar i alla fall för mig. Dock kör jag på PC, det är kanske mycket svårare på PS2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...