Jump to content

Scarface: The World Is Yours


Renard
 Share

Recommended Posts

Jag spelade spelet idag och det var riktigt roande! Älskade att springa runt och svära och mörda! Men håller det i längden eller blir det tråkigt?

Vad i hela helvete?! (w00t)

Jag trodde den här killen bara snackade skit men.. Så var tydligen inte fallet! :teehee:

Någon som kan förklara varför den låten är med i Scarface-spelet? Och varför artist+låttitel försvinner när jag försöker screenshota? :blink:

Men det gick med Fraps. :blink:

Är det sant!? Jävlar. Den måste man ju lyssna på.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 432
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag spelade spelet idag och det var riktigt roande! Älskade att springa runt och svära och mörda! Men håller det i längden eller blir det tråkigt?

Jag har spelat det i snart en vecka och klarat ungefär 35% av spelet, och jag har börjat tröttna. I början var jag förvånad över hur roligt jag tyckte spelet var. Men nu i slutet har det blivit mycket saker som man får göra om och om igen för att få rykte och pengar. Detta blir i längden lite jobbigt enligt mig.

Men om man kollar på "story delen" tycker jag fortfarande att den är rolig att spela, men som sagt är det lite segt att behöva tjäna en massa rykte för att kunna fortsätta med storyn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar att när man köper möbler vart hammnar dom non stans för jag har kollat mitt mansion??

Det finns ett "papper" som ligger på skrivbordet som man ska stå nära. Då kommer alternativet "Pimp my mansion" upp och du kan sedan placera ut dina möbler. Men jag har för mig att detta uppmärksammas när det är tillgängligt så det är möjligt att du inte kan andvända det än.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det finns dom inte! Det är bara de gängen som du har upptäckt som finns markerade på kartan. Eller är jag ute och snurrar helt? :unsure:

Det finns nämligen inga gäng markerade men jag har ändå två gäng kvar i varje statsdel!!!

JASSÅ HAR DU DET?!?!?!?!?!!!!?!!?!

Då får du väl sätta dig i en bil och åka runt och leta då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JASSÅ HAR DU DET?!?!?!?!?!!!!?!!?!

Då får du väl sätta dig i en bil och åka runt och leta då.

Det är det jag har gjort och det är lönlöst därför bad jag om en karta. Så antingen kan du länka till en eller så var bara tyst. Hur hjälper det mig att du skriver att jag ska fortsätta leta? :unsure::)

Edit: Här är några kartor över de olika gängen i fall det är fler än jag som har problem att hitta dom.

1, 2, 3, 4

Redigerad av gta_player
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är det jag har gjort och det är lönlöst därför bad jag om en karta. Så antingen kan du länka till en eller så var bara tyst. Hur hjälper det mig att du skriver att jag ska fortsätta leta? :) :)

Edit: Här är några kartor över de olika gängen i fall det är fler än jag som har problem att hitta dom.

1, 2, 3, 4

Nå, var det så svårt att hitta kartor då?

Annars finns det mängder av kartor Här.

Hur gick ni till väga då man skulle döda Nacho på den där stora båten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spoiler, six o'clock

Sköt han i armen så han började blöda. Sen kom Herr Haj och mumsade på honom. :)

(Det var väl så man skulle göra? :) )

Ah, jag sköt bara ihjäl han.

Edit: Kan inte komma förbi vakterna på båten nu.

Vilket vapen är vettigast att använda?

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, jag sköt bara ihjäl han.

Edit: Kan inte komma förbi vakterna på båten nu.

Vilket vapen är vettigast att använda?

Så trist. Man måste ju passa på att utnyttja spelets cutscenes till max. :)

Hmm, ja vilket vapen var bäst att använda..hmm..hmm... Tror att jag använde Ak47:an faktiskt... Eller kan jag ha haft en sniper?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så trist. Man måste ju passa på att utnyttja spelets cutscenes till max. :)

Hmm, ja vilket vapen var bäst att använda..hmm..hmm... Tror att jag använde Ak47:an faktiskt... Eller kan jag ha haft en sniper?

Ah, jag körde den en M4A1(?) som jag precis hade fått, kanske går bättre med en uppgraderat AK47:a. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...