Jump to content

Scarface: The World Is Yours


Renard
 Share

Recommended Posts

Tjena!

Eftersom det verkar som att fler och fler skaffar sig Scarface.

Så frågar jag igen, är det någon som har ett savegame på ca 56 % avklarat som det kan lägga upp?

vore väldigt tacksam om någon kunde göra det så att jag kan fortsätta spela

Jag har bara en på ca 42% och det krävs en jävla massa rykte för att komma vidare men du kanske vill ha den i alla fall?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 432
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det kan jag göra men jag kommer bara inte ihåg var spar filen finns någonstans. Det finns inga filer i mina dokument, så är det någon av filerna i Radical games mappen som är sparfilen?

Jag tror det är den filen som heter t.ex. "Scarface 1" , som ligger i Radical Games-mappen. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skaffade de till ps2, extremt mycke roligare än jag trodde, igår han jag ta över Downtowns lager, sen åkte jag ut till en ö och pratade med nån som ska hjälpa mig, dessvärre slog jag sönder en av mina dosor när jag gjorde uppdraget man får av skivbutiksägaren :mellow:

Om du slog sönder dosa p.g.a frustration kan jag förstå dig.

Spelet är väldigt frustrerande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du slog sönder dosa p.g.a frustration kan jag förstå dig.

Spelet är väldigt frustrerande.

Nej, jag slog sönder dosan av eantusiasm, närå spelet är som du sa väldigt frustrerande, men det är antagligen det som gör det så bra^^ :D

EDIT:

Petter - De går bra nu :mellow: ....................... :ph34r:

Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Är det här spelet kul? Hur är känslan, kontrollen, uppdragen, bilkörningen?

Kan man verkligen bara döda poliser och brottslingar?

Jag tyckte det var kul. känslan är så där, man känner sig som Rambo när man står framför 40gangsters med en M4 och mejar ner alla, ja man kan tyvärr bara döda poliser, brottslinar, gangster etc etc (inge Civila med andra ord). bilkörning är väl typ som gta, inte den verkligaste men går att leva med :unsure:

Edit: kom på en till grej, Spelet kan bli lite enformigt för att du måste hela tiden langa knark och sånt för att komma vidare i spelet :P

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tyckte det var kul. känslan är så där, man känner sig som Rambo när man står framför 40gangsters med en M4 och mejar ner alla, ja man kan tyvärr bara döda poliser, brottslinar, gangster etc etc (inge Civila med andra ord). bilkörning är väl typ som gta, inte den verkligaste men går att leva med :teehee:

Edit: kom på en till grej, Spelet kan bli lite enformigt för att du måste hela tiden langa knark och sånt för att komma vidare i spelet :P

Spelet värkar hur överdrivet som helst. Jag har sett videos och det ser helt sjukt dåligt ut. Att blanda Serious Sam med GTA är ingen bra kombination.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet värkar hur överdrivet som helst. Jag har sett videos och det ser helt sjukt dåligt ut. Att blanda Serious Sam med GTA är ingen bra kombination.

Sen om du skjutit ner 37gängmedlem så kmr det 100 till och du börjar få slut på liv så hoppar du in i Rage mode = odödlig, du får Hp för varje kill och du behöver aldrig ladda om :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...