Jump to content

Scarface: The World Is Yours


Renard
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 432
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är Scarface lika bra som gta? är det värt att köpa?

Det är inte lika bra som gta, men ändå ett helt okej spel enligt mig. Men det är klart jag gillar inte spel med autosikte på data men det kanske är bättre på konsol vad vet jag :ermm:

Sedan så stör jag mig lite på att man måste sammla på sig en massa rykte för att kunna fortsätta med storyn. Det är med andra ord inte som gta där du kan spela klart storyn först och sedan alla sidouppdrag. Här måste man göra en hel del sido uppdrag för att kunna spela vidare i storyn.

Men jag tycker ändå som sagt att spelet är ok, kul är att man kan köpa saker som man sedan kan placera i sin mansion, sedan tycker jag om att det finns öar och att man andvänder båt mer än i gta.

Så om du gillar Scarface filmerna och gta liknande spel bör du inte bli besviken men förvänta dig inte den fantastiska gta känslan den är det en bit kvar till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
När får man flyga Helicopter? har typ klarat runt 20%

Man kan inte flyga helikopter. :)

Eller joo, förresten. Man får följa med i helikoptern, men inte köra den själv. Jag minns inte så bra, men jag tror att det åtminstånde är när man har klarat mer än 50%

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som har spelat detta, Vad ger ni det för betyg?!

Har 500 papp som jag inte vet vad jag skall göra med. Funderar på detta spel.

Haha, yeah right. :)

Jag skulle nog ge det 7 eller 8 av 10.

Ett trevligt spel, iallafall om man gillade Vice City och Scarface-filmen. Varning för enformighet framåt slutet, dock. (När man ska hålla på och deala knark i all evighet)

En konstig sak jag har upptäckt är att spelet hackar lika mycket när man har medelhöga grafik-inställningar, som när man har låga inställningar. :) Men det kanske bara är min dator som är knäpp. Och du kör väl ändå på ps2?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får man köra flygplan da står ju av din info köra Båt,bil,flygplan

Sen undrar jag hur köper man kläder?

Nej, det är bara bil och båt som gäller. Flygplan kan man åka med till andra öar, men man kan inte köra det själv. :)

Kläder tror jag inte heller att man kan köpta.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...