Jump to content

Scarface: The World Is Yours


Renard
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 432
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

MEN!

Hur svårt är det att räkna ut att ingen kommer göra ett mod till ps2 eftersom det inte går?!

Det går utan tvekan om man tänker längre än näsan räcker och man har chippat sin konsol. Visst är det lite svårare än

till PC, men långt ifrån omöjligt.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle inte bilarna kunna gå sönder bara för att de är licensierade? :P

Titta på t.ex. Need for speed serien. Där blir det ju inte det minsta repa på bilarna. Har för mig att det hade med att det var liscenserade bilar? Är inte det en av anledningarna till att det är oliscenserade (hur fan stavas det då :)) bilar i GTA?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Titta på t.ex. Need for speed serien. Där blir det ju inte det minsta repa på bilarna. Har för mig att det hade med att det var liscenserade bilar? Är inte det en av anledningarna till att det är oliscenserade (hur fan stavas det då :)) bilar i GTA?

Men, hahahaha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Titta på t.ex. Need for speed serien. Där blir det ju inte det minsta repa på bilarna. Har för mig att det hade med att det var liscenserade bilar? Är inte det en av anledningarna till att det är oliscenserade (hur fan stavas det då :)) bilar i GTA?

Haha sluta, snälla :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Titta på t.ex. Need for speed serien. Där blir det ju inte det minsta repa på bilarna. Har för mig att det hade med att det var liscenserade bilar? Är inte det en av anledningarna till att det är oliscenserade (hur fan stavas det då :)) bilar i GTA?

Nej, för om R* North skulle andvända riktiga bilnamnen skulle de få betala alla som äger rätten till märkena och namnen på de bilarna, och det skulle bli raka motsatsen till billigt. Och det är ganska onödigt faktiskt. Varför betala massor med pengar för något så onödigt när man kan lägga det på något annat? Dessutom behöver moddare senare bara modifiera en textfil om de vill ha de riktiga namnen och det kostar inte utvecklarna en krona.

Grov piratkopering på det här spelet. Ingen på det här forumet kommer säkert betala för det här spelet.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, för om R* North skulle andvända riktiga bilnamnen skulle de få betala alla som äger rätten till märkena och namnen på de bilarna, och det skulle bli raka motsatsen till billigt. Och det är ganska onödigt faktiskt. Varför betala massor med pengar för något så onödigt när man kan lägga det på något annat? Dessutom behöver moddare senare bara modifiera en textfil om de vill ha de riktiga namnen och det kostar inte utvecklarna en krona.

Grov piratkopering på det här spelet. Ingen på det här forumet kommer säkert betala för det här spelet.

Det var inte så jag menade. Jag tycker det är bättre just i gta att det är "falska" namn. Blir mycket bättre känsla då ju! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Klart man köper det :) värkar vara roligt

Har inte sett Scarface än men jag ska se den i dag tror jag :P

Gör det! Jag har den själv och tycker att det är den bästa filmen jag har sett. Om du tycker att den verkar tråkig efter ett tag så sluta inte att se den. Det kommer att hända saker efter ett tag må jag säga.

Btw, jag håller med om att det är dags att skapa en ny tråd i "GTA liknande spel". Där kan man disskutera lite mer koncentrerat.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...