Jump to content

Scarface: The World Is Yours


Renard
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 432
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jävlar! Jag kan inte spela filmen(fel på min windows media player). Vadå? Blir man atackerad av en haj? Grymt! Och vilken låt med Judas Priest var det du hörde? Jag älskar dem!

Japp.. Man kan bli uppäten :) Judas Priest låten var Breaking the law. Den spelades inne på någon bar.

EDIT: När Tony skjuter gangstrar runt om baren måste jag säga.. Man hör ordet ''fuck'' var enda sekund.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tycker ni om den här "Blind rage mode"? Själv tycker jag att det ser helt underbart ut! FPS blandat med äkta Tony Montana komentarer blir helt perfekt. Förstår du inte vad jag pratar om? Ok, en liten förklaring kanske skulle sitta fint till:

När Tony har dödat tillräckligt många personer så att hans "Balls meter" har fyllts i till toppen så kan man välja att gå in i "Blind rage mode" :ermm: (kan jämnföras med the Warriors). Då förflyttas kameran till FPS(First player shooter) vinkel. För varje person han dödar i "Blind rage mode" så fylls lite liv han har förlorat på i livmätaren.

För er som sett filmen så skullem man kunna säga att Tony äntrar "Blind rage mode" i slutet av filmen där huset blir attackerat. Han blir helt ursinnig och går bärsärkagång! Det är sådana detaljer som gör spel värda att köpa(eller hitta i busken) :lol:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...