Jump to content

Scarface: The World Is Yours


Renard
 Share

Recommended Posts

Det suger att man inte kan döda civila människor :)

Mjo, jag märkte det också. Men det passar Tony's karaktär mer. Han ville inte döda oskyldiga människor i filmen, så varför skulle han vilja det i spelet? Sen så vem bryr sig om man inte kan döda folk på gatan... oj vad kul det är att döda folk på gatan... du kan mörda hur många du vill på uppdrag.

Ganska roligt hur jag märkte det först... gick och slog på en tjej hur länge som helst och hon dog aldrig... undrade vad fan som hände... så drog jag fram vapen och siktade på henne "I don't need that shit in my life!". Jahaaa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 432
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Testade spelet idag. Var den sämsta skit jag spelat på länge.

Usel grafik, sämre än GTA-spelen. Kass kontroll och spelbarhet (man kan inte hoppa t ex). Fula menyer. Bilarna är ett skämt. Dom glider fram som på ett bananskal. Ja allt är skit faktiskt.

Neee, avinstallerade efter 20 min.

Det enda bra var kommentarerna, fast man lär ju tröttna på dom också.

0/5 i betyg. :unsure:

KÖP INTE DETTA SPEL!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo vet updragen är nästan sama. Men nåt jag ireterar mig på är när man gör üpdragen som heter driver tror jag asså man ska ta bilar till en som man säljer den till. Just på dem updragen så e det jobigt jag försöker håla bilen så hel som möjligt men går fan ej när man får dem dära gängen i bilen efter en och det e fan omöjligt att lura av dem från vägen :)

Redigerad av ShockerPie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som har problem med att banorna inte hinner laddas? Sitter och kör runder, sen helt plötsligt finns det ingen väg längre och man flyger rakt ner i vattnet. Bah, satana perkele.

Ah låter som det typiska Max Frames Per Second buggen, finns i massor av spel. Den är mest känd i GTA spelen. Har man för hög FPS så är man för snabb för spelet och det blir så. Därför ska man helst ha Max FPS alternativet i GTA som ON. Annars blir det tok ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...