Eudoros Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Dra åt helvete din jävel boomer. Oh, hoppas du äntligen blir hypernatad! Forumet skulle bli bättre då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Oh, hoppas du äntligen blir hypernatad! Forumet skulle bli bättre då. Haha, ska jag gråta nu? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Kan ni inte tjafsa via PM istället? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Oh, hoppas du äntligen blir hypernatad! Forumet skulle bli bättre då. Håll käften. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Hur är bilfysiken i det där spelet? Btw... någon som vet om fido är hybernatad eller lever han fortfarande? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Hur är bilfysiken i det där spelet? Btw... någon som vet om fido är hybernatad eller lever han fortfarande? Bilfysiken är inge vidare tyvärr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Btw... någon som vet om fido är hybernatad eller lever han fortfarande? Fido dog, men jag har god lust att hybernata ihjäl alla ettriga idioter som envisas om att prata om "busk verisionen lolz", precis som om warez-regeln inte gäller bara för att man byter ett ord eller två. Ser jag någon till här som snackar om att dom har nerladdat spel, frågar var man kan ladda ner det, eller ens nämner nedladdning av spelet åker han/hon/den ut med huvudet före. Jag uppskattar självfallet rapporteringar av sådana personer, så jag slipper titta i den här tråden 24/7. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Fido dog, men jag har god lust att hybernata ihjäl alla ettriga idioter som envisas om att prata om "busk verisionen lolz", precis som om warez-regeln inte gäller bara för att man byter ett ord eller två. Ser jag någon till här som snackar om att dom har nerladdat spel, frågar var man kan ladda ner det, eller ens nämner nedladdning av spelet åker han/hon/den ut med huvudet före. Jag uppskattar självfallet rapporteringar av sådana personer, så jag slipper titta i den här tråden 24/7. Tur att min dator är så kass så att jag inte kan ladda ner spel. Jag blev bannad ifrån gtasajten för att ha chattat i kommentator systemet en gång. Vill inte bli det igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) Jag har spelet har kört det lite ganska roligt spel. Bil fysiken är bra ända tills man ska svänga eller göra U svängar då märks det att bil fysiken är dålig mena anars så tycker jag att spelaet e bra den får en 4/5 av mig Redigerad 8 oktober, 2006 av ShockerPie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Kan meddela att scarfacegame.com är uppdaterad. Märkte att man kunde köra en stor Yacht! Värkar väldigt grymt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Jag måste revidera det som jag skrev tidigare. Det här spelet är inte alls så dåligt. Skön stämning osv. Inte speciellt realistiskt kanske men man kan inte få allt. 79/100 Spoiler: Testa simma/flyta i vattnet i ca 30 sek. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Kan meddela att scarfacegame.com är uppdaterad. Märkte att man kunde köra en stor Yacht! Värkar väldigt grymt. Hoppas det inte värker alls Men det verkar väldigt nice ^^ Spoiler: Testa simma/flyta i vattnet i ca 30 sek. Vad händer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) !!!!SPOILER!!! En haj kommer och käkar upp dig:P Redigerad 8 oktober, 2006 av coola Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 !!!!SPOILER!!! En haj kommer och käkar upp dig:P HAHA! Posta Screen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 HAHA! Posta Screen! SPOILER Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 SPOILER Fniss Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 SPOILER Ajaj... det måste gjort ont Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Det här spelet är fasktiskt jävligt kul. Synd at jag inte kommer kunna spela så flitigt den här veckan. Btw, kan man inte hoppa? Btw2: Jag tycker det är jävligt elakt av dem att tvinga en spela träningen med inverterad mus. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Det suger att man inte kan döda civila människor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Det suger att man inte kan döda civila människor Kan man inte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts