Jump to content

Guitar Hero


R2D2
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 887
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tack för svaren! :P Blir att köpa med en extra gitarr så har jag två, då blir det lättare att köra co-op och face off. :naughty:

--

GH till PC låter ganska skönt, inte lika skönt som att lira på storTV i HD, men det går ju att lösa på dator om man är tillräckligt sugen... Men, det blir säkert skitbra tror jag. :wub: Dock blir det till 360 för min del..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sålänge det är USB så går det ju? :naughty:

Verkar dock som om det är en annan typ av gitarr :P

Guitar Hero IIIl Les Paul/Kramer Guitar Controller Features:

• Completely jredesigned Gibson Les Paul/Kramer Guitar lControllers

• Wireless freedom to lrock without constraints

• Swappable faceplates for imaximum customization (available on the Les Pauli Controller)

• lBreakawayl neck for easier transportationi between performances

• Ultra-stylish starti and back buttons

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men är det några nya funktioner på dom nya gitarrerna som gör att man tex inte kan använda en GHII gitarr till GHIII, eller är dom bara uppiffade?

Jag använder min GHII gitarr till GH3 demot, så det lär funka. (Xbox 360 pratar jag om). :rolleyes:

Typ den enda stora nyheten är att original gitarren är trådlös. Annars inte mycket nytt, bara design.

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag använder min GHII gitarr till GH3 demot, så det lär funka. (Xbox 360 pratar jag om). :P

Typ den enda stora nyheten är att original gitarren är trådlös. Annars inte mycket nytt, bara design.

Bra, hoppades på det.. :rolleyes: Blir skönt med två gitarrer, till både GHII och GHIII. :P

Edit: Jag läste på internet att det tydligen har varit krångel med GHIII gitarrerna och att dom inte funkat som dom ska. Det låter inte bra..

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...