Jump to content

Guitar Hero


R2D2
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 887
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja, det jävla spelet är fan sjukt roligt! Har dock bara spelat Guitar Hero 2. Brorsan fick det i jul klapp. Så jag fastande med det jävla spelet. Men ska nog fan köpa både 1:an och 2:an sen två gitarr kontroller också.

Eller köp GH1 med gitarr och GH2 med gitarr. För man brukar få med gitarrer om man köper GH paketen eller vad fan man ska säga.

URsäkta om jag har skrivit nånting fel i texten, sitter här, är skit trött och prövar på LD drogen i I-Doser så jag känner mig inte riktigt riktig :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Jag testade nyss Frets on Fire med GH-gitarr och jag säger bara en sak: JÄVLA SKITSPEL!

För det första sitter noterna fel eller nått för dom går typ inte att träffa. Och för det andra så hackar det som fan, FPS:en ligger på runt 10 även när jag kör på lägsta grafiken. Jag menar, en dator med AMD 4600+, 2GB RAM och GeForce 7600 512MB måste ju klara av detta spelet. :)

Det blir nog bara GH för min del i framtiden.

Edit: Vet nån vad jag kan göra för att fixa hackproblemen? Finns ju en massa sköna låtar att spela, och jag vill spela dom! :S

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...