Jump to content

Guitar Hero


R2D2
 Share

Recommended Posts

Hellre Someday... ^_^

Comfortably Numb vore också schysst... fast den kanske har varit med i något av de tidigare spelen?

Ah, Someday är ruggigt bra. <3

Men hade även gärna sett Automatic Stop eller You Only Live Once.

Äsch, är fan mer än nöjd med låtlistan som den är redan nu, och den kommer ju att utökas. :)

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 887
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ah, Someday är ruggigt bra. <3

Men hade även gärna sett Automatic Stop eller You Only Live Once.

Äsch, är fan mer än nöjd med låtlistan som den är redan nu, och den kommer ju att utökas. :)

Nej inte You Omly Live Once, den finns ju på Frets on Fire :)

Alone Together hade varit någonting! I och för sig gör jag samma sak själv nu, väljer den jag gillar bäst ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill gärna ha kloka råd.

Jag tänker köpa Guitar Hero till PlayStation 2 på tisdag. Är det värt att köpa Rock the 80's med medföljande gitarr eller ska jag satsa på tvåan och köpa till de andra senare?

Funderade först på att skaffa tvåan till Xbox 360 (schysstare gitarr, grymma bonuslåtar) men det blir förmodligen roligare med det till PS2 med tanke på alla 360-lösa polare samt att det första spelet och Rock the 80's inte finns till Xboxen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill gärna ha kloka råd.

Jag tänker köpa Guitar Hero till PlayStation 2 på tisdag. Är det värt att köpa Rock the 80's med medföljande gitarr eller ska jag satsa på tvåan och köpa till de andra senare?

Funderade först på att skaffa tvåan till Xbox 360 (schysstare gitarr, grymma bonuslåtar) men det blir förmodligen roligare med det till PS2 med tanke på alla 360-lösa polare samt att det första spelet och Rock the 80's inte finns till Xboxen.

Skaffa 2an och skaffa Rocks the 80's typ...aldrig. Testade det idag och verkade bara vara skitlåtar. 2an är däremot kvalite nästan rakt igenom.

Sweet Child of Mine, Beast and The Harlot :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Har funderat på att skaffa guitarhero till 360 när jag köper en sådan. Men nu börjar jag fundera. Är det värt pengarna?

Frets On Fire till PC är gratis, och där finns det skitmånga låtar. Guitarhero kostar en jäkla massa, och så är det inte speciellt många låtar - och det är kanske inte alla låtar man tycker är bra heller. Till PC finns det man vill ha, och gör det inte det kan man fråga om någon kan fixa låten åt dom...

Börjar tveka seriöst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har funderat på att skaffa guitarhero till 360 när jag köper en sådan. Men nu börjar jag fundera. Är det värt pengarna?

Frets On Fire till PC är gratis, och där finns det skitmånga låtar. Guitarhero kostar en jäkla massa, och så är det inte speciellt många låtar - och det är kanske inte alla låtar man tycker är bra heller. Till PC finns det man vill ha, och gör det inte det kan man fråga om någon kan fixa låten åt dom...

Börjar tveka seriöst.

Kan lova dig att det är mer känsla i att stå och svinga en gitarr (well, en variant utav en gitarr iaf.) och göra powerslides på golvet än att sitta/stå på sitt rum med sitt tangentbord och slötrycka... :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan jag säkert tänka mig.

Men knappast att det är värt 8 lappar.

Beror ju på hur intresserad du är utav just känslan av att stå och frenetiskt svinga en gitarr och leva sig in, samtidigt som man kör mot en polare.

Men Frets on Fire är ju inte dålig heller, har haft bra nog roligt även med det. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...