Jump to content

Guitar Hero


R2D2
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 887
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu har jag lirat hela dagen och är helt galen! Jag har aldrig förr fått rysningar av att spela GH-låtar men det får jag av många på 3an. Speciellt av Ruby och Lay Down. Och först tyckte jag att den nya gitarren var trög och jobbig, men nu älskar jag den! Den känns mycket verkligare och det är absolut inte svårare att spela med den.

Jag är kär! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det enda jag gjort tre dagar i sträck är att glo på diverse listor över alla låtar som finns med i både GH1 GH2 GH 80's och GH3. Men det är fortfarande riktigt svårt att välja eftersom jag inte vill gå miste om en enda låt att spela. Önskar att man kunde köpa alla, men då hamnar man väl hos kronofogden :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy! Nu är det krångligt. Antingen så köper jag GH2 eller 80's. Lutar åt att köpa 2:an först och sedan 80's. Men just 80's har ju fått ett lägre betyg än GH2. Men är man mycket för 80-tals rock så kanske man uppskattar det mer?

Tvåan är mycket bättre än 80's, och håller längre. Jag körde igenom karriären i 80's en gång, sen dess har jag knappt rört det medans GH2 snurrar i PS2'an rätt ofta.

Om du är jättesugen på att ha båda två kan du köpa GH2, och sen kan du köpa mitt 80's för en billig summa (bara spelet, ingen gitarr). Jag köpte det endast för gitarren ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte Guitar Hero II i söndags, jag ångrar inte en krona! :mellow:

Jag ska bara skaffa ettan någon dag också så är jag nöjd, då jag kände igen lite fler låtar från ettan än från tvåan. Men tvåan har många riktigt bra låtar som jag gillar.

Håller på att klara ut på medium nu förresten, inte överdrivet svårt att ta sig igenom en låt. Men man ska ju sätta 100%. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte Guitar Hero II i söndags, jag ångrar inte en krona! :doh:

Jag ska bara skaffa ettan någon dag också så är jag nöjd, då jag kände igen lite fler låtar från ettan än från tvåan. Men tvåan har många riktigt bra låtar som jag gillar.

Håller på att klara ut på medium nu förresten, inte överdrivet svårt att ta sig igenom en låt. Men man ska ju sätta 100%. :)

2:an är faktiskt lite av ett mästerverk :) Och själv kände jag inte så många låtar på 2:an men när man har klarat det och spelat igenom det, så märkerman att det är EXTREMT bra låtar :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2:an är faktiskt lite av ett mästerverk ;) Och själv kände jag inte så många låtar på 2:an men när man har klarat det och spelat igenom det, så märkerman att det är EXTREMT bra låtar :)

Precis, jag kände bara igen en eller två innan jag började lira. Nu går jag runt och nynnar på någon låt från spelet nästan hela tiden. :lol:

Message in a bottle är ju extremt sjön både att spela och lyssna på. Åh, den är riktigt bra!

Men jag ska köpa ettan också, dels för att jag känner igen fler låtar och dels för att jag vill ha mer lir! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis, jag kände bara igen en eller två innan jag började lira. Nu går jag runt och nynnar på någon låt från spelet nästan hela tiden. :lol:

Message in a bottle är ju extremt sjön både att spela och lyssna på. Åh, den är riktigt bra!

Men jag ska köpa ettan också, dels för att jag känner igen fler låtar och dels för att jag vill ha mer lir! :D

Exakt, massa nya låtar och lyssna på datorn sen åxå :) Ska precis som du köpa ettan när jag får pengar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis, jag kände bara igen en eller två innan jag började lira. Nu går jag runt och nynnar på någon låt från spelet nästan hela tiden. :lol:

Message in a bottle är ju extremt sjön både att spela och lyssna på. Åh, den är riktigt bra!

Men jag ska köpa ettan också, dels för att jag känner igen fler låtar och dels för att jag vill ha mer lir! :D

Inte trean? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...