Jump to content

DREAMHACK SUMMER -06


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 552
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För mig går det skitsegt! Leechar i 150kb/s och seedar i 100. Varför?! Jag har uTorrent, kan det vara någon instellning på bandbredd jag glömt justera sen mitt 0,5mbit?

Dels inställningar>nätverksguide och sen kanske ta bort SP2's anslutningsgräns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tihi, killen bredvig mig är lite mysko.

Han petar på mig hela tiden och skrämmer mig. Han har kopplat in en extra mus i min dator 2 ggr och jävlats med mig. Han hackade sig in på sig kompis dator när han låg och sov och tankade ner en massa porr åt han. Ibland när jag sitter och lirar ngt spel kan jag se vi vitögat hur han vänder sig mot mig, när jag kollar dit så gör han någon skitful grimarchsh och skrattar skitfult. För en stund sedan satt han och asgarvade åt en porrfilm.

Och så vart han så glad när jag sa att han fick ta hur många joltz han ville att han addade moi på msn. >_<

Uppdate:

Han smekte mig med foten..

Hans kompis kollar på family guy fast med ljudet av en p-film i bakrunden..

fuck me, ye fuck me, *spankljud*

Han ler kusligt mot mig. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En kul sak. Många personer som i den här tråden skriver "Jag kommer fanimej till DHW!". Men om man läser i den gamla tråden så är det inte ens hälften av alla som skrivit "Jag MÅSTE fan komma till DHS!" som faktiskt är här. Exempel är pKz, Godfather m fl.

Well, vi får hoppas att det blir många. Någon som vet hur man tar bort anslutningsgränsen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En kul sak. Många personer som i den här tråden skriver "Jag kommer fanimej till DHW!". Men om man läser i den gamla tråden så är det inte ens hälften av alla som skrivit "Jag MÅSTE fan komma till DHS!" som faktiskt är här. Exempel är pKz, Godfather m fl.

Well, vi får hoppas att det blir många. Någon som vet hur man tar bort anslutningsgränsen?

Jag tänkte göra det men du loggade ut ur msn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uppdate:

Han smekte mig med foten..

Hans kompis kollar på family guy fast med ljudet av en p-film i bakrunden..

fuck me, ye fuck me, *spankljud*

Han ler kusligt mot mig. :ph34r:

Läskigt >_<

Undrar bara en grej. varför skrev ni inte om ni tyckte om min DH bild eller inte? ^_^

Redigerad av YooSho
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En kul sak. Många personer som i den här tråden skriver "Jag kommer fanimej till DHW!". Men om man läser i den gamla tråden så är det inte ens hälften av alla som skrivit "Jag MÅSTE fan komma till DHS!" som faktiskt är här. Exempel är pKz, Godfather m fl.

Well, vi får hoppas att det blir många.

Eftersom att jag missade köpesdagen för biljetten så var det ingen ide.

Vill ju gärna ha en bra plats när det är jungfrulanet där.

Ska försöka få mor och far att fara dit ner å göra nått, i närheten..

Så jag får skjuss dit ner, så dom kan ha för sig nått annat i Jönköping och det.

Om jag nu lyckas komma ihåg dagen för biljettsläpp, får en någolunda bra plats och farsan på min

sida, så borde det ju gå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns B som fann att åka till DH med 240GB och åka hem med 120GB.. >_<

Nu bara tokladdar jag allt jag ser. Ska försöka fylla alla 600GB innan dom stänger av internet. Inte så troligt dock.

Min bordsgranne tyckte jag skulle ha alla filmer i hans porrmapp, så jag installerade dc och tankade den ifrån honom. Efter det har han sagt till varje gång han har en ny porrfilm. Tankade typ 30 gig porr på 5 timmar och total så tankade jag 90 gig de fem timmarna(Undrar om min bordsgranne är frisk btw)

Den konstigaste händelsen på dh:

Jag gick och la mig i sovhallen. Som vanligt la jag alla värdesaker i sovsäcken och somnade direkt. Utan att jag tänkte på det vaknade jag vid min plats typ 2 timamr senare. Då saknade jag typ alla värdesaker och fick panik. Tänkte att allt var stulet! Som tur var kom jag på att det borde ligga i sovsalen vid min sovsäck. Så jag springer upp dit och hämtar ner alla mina ägodelar.

Efteråt har jag börjat fundera hur fan jag har lyckats ta mig till min plats i sömnen. Det enda jag minns (det kan vara en drömm också, för jag minns det så suddigt) är att jag satt mig vid en dator på rad 6. Eftersom jag har min dator på rad 16 så får jag skäll av någon kille där. Så jag går iväg och allt blir svart.

Tänkte att jag kan lägga upp en bild som min bordsgranne (han med porren) tagit på mig medans jag sov på min plats:

post-11397-1150780123_thumb.jpg

Redigerad av Linkez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...