Jump to content

Grand Theft Auto IV


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 971
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och få massa läskiga lappar från honom då eller :blink:. Undrar vafan som händer med honom efter att han fritagit Maria och allt sånt. Han är väl inte precis så mäktig.

Fast det har väl aldrig sagts att han aldrig pratar. Bara att han pratar väldigt sällan.

Det skulle vara kul om man blev tvungen att döda en av de gammla karaktärerna i spelet. T ex tänk om man får i uppdrag att döda Claude? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast det har väl aldrig sagts att han aldrig pratar. Bara att han pratar väldigt sällan.

Det skulle vara kul om man blev tvungen att döda en av de gammla karaktärerna i spelet. T ex tänk om man får i uppdrag att döda Claude? :blink:

Man får ju se Claude dö i GTA 2 introt, som utspelar sig i framtiden, så det kommer inte hända att man får döda honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle smärta otroligt mycket :blink:

Ja, det är det som är det bra med ideen. Det hade gjort ont om man fick se nån annan skjuta honom och värre när man själv får göra det. :P

Man får ju se Claude dö i GTA 2 introt, som utspelar sig i framtiden, så det kommer inte hända att man får döda honom.

Jag vet, men vi vet inte med säkerhet när GTAIV utspelar sig. GTA2 utspelar sig 2012, har jag för mig, så varför skulle det vara omöjligt att GTAIV utspelar sig efter GTA2 (Om 5 år) och att man spelar karaktären som skjuter Claude?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det är det som är det bra med ideen. Det hade gjort ont om man fick se nån annan skjuta honom och värre när man själv får göra det. :P

Jag vet, men vi vet inte med säkerhet när GTAIV utspelar sig. GTA2 utspelar sig 2012, har jag för mig, så varför skulle det vara omöjligt att GTAIV utspelar sig efter GTA2 (Om 5 år) och att man spelar karaktären som skjuter Claude?

Verkar inte vara så troligt att man spelar en lönnmördare när man spelar han ryssen, och det är knappast han som är lönnmördaren....:blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...