Jump to content

Grand Theft Auto IV


 Share

Recommended Posts

Hellööö alla!

tänkte skapa en tråd där vi kan skriva alla ideér om vad vi tror kommer finnas på GTA IV!!!

jag hoppas att det ska va mycke bättre än SA såklart :nuke:

och att det ska finnas mycke fler olika ansikten !! så dåligt när det finns ca 30 olika :ph34r:

finns mycke mer, men vill veta vad ni tror med!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 971
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kommer nog kunna bli väldigt grymt med tanke på den kraft som PS3 antagligen kommer ha. Jag tyckte San Andreas var mäktigt, IV kommer nog bli en härlig upplevelse får man hoppas.

så sant så.. och jag hoppas att dom gör PS3 versionen större, för blueray skivorna e ju mycke större, så vi får hoppas!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte så mycke tankar om det. Självklart Så lär det bli större. Men frågan är om det blir bättre eller inte. Själv så tror jag att det *** bra. Sen själv klart så hoppas jag att det kommer till pc. annars så blir jag besviken. har ej xbox 360 eller dom andra. Men kommer det bara till ps3 och xbox360 Så får jag väll ta och skaffa en. Kanske. känner inte så mycke för att skaffa bara för gta även fast gta rockar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att det inte är Rockstar's absolut starkaste sida men "lite" slipning på realismen skulle inte vara dumt alls.

helt sant, dom behöver inte göra "The Getaway-överrealistiskt"

men fixa några saker.. kommer inte på nåt just nu.. :)

men kan vi inte skriva en lista på saker som vi vill ska va verkligare??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

så sant så.. och jag hoppas att dom gör PS3 versionen större, för blueray skivorna e ju mycke större, så vi får hoppas!

Det som tar så mycket plats är faktiskt all musik och allt ljud som finns i spelen. Visst, världen i IV lär bli både större och mer detaljerad men räkna också med mängder av musik och ljud :alien:

Pico, tvi! London gillas icke!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas att dem gör någon deluxe-version till PS3 då dem kan mata in saker i spelet för ca. 50 gigabyte. Jag syftar på det att Xbox360 inte kör Blu-Ray och då Rockstar ska göra för båda konsolerna så måste dem ha en gräns till utrymmet. Men 100 olika radiokanaler och massa "onödiga" fordon som tandemcyklar och pocketbikes skulle inte skada :alien:

Redigerad av Ronin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Roliga saker att upptäcka, bra story så man sitter timtal av dialoger och uppdrag som håller en uppe vid nätterna och man vill inte gå och lägga sig ^_^

Nya saker generellt, biljakter & co, häftiga filmer.

Men något jag vill.. så är det något slags slowmotion läge, det är alltid så grymt kul med sånt!

Längtar tills första bilderna kommer och infon redan. GTA 4-ever :alien:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grafiken kommer bli mycket snyggare så klart (och antagligen snygg (alltså riktigt snyggt :alien: )). GTA:SA hade väl samma grafikmotor som GTA3?

Jag hoppas att det kommer vara mycket mer människor på gatan, tänk er en gågata i en storstad, det är ju smockfullt med människor.

Hoppas det finns en nöjespark, så man kan åka bergochdalbana. ^_^ Multiplayerstöd skulle vara på tiden. För länge sedan taledes det väl om att GTA4 skulle vara ett multiplayerspel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...