Jump to content

Grand Theft Auto IV


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 971
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vet inte ifall nån skrivit detta, palla inte läsa alla sidorna, men det e angående vilken typ av gubbe det ska va!

asså ras, jag vill inte att det ska va ,afro/amerikaner,kineser ect.. det skulle va irländare!!!

hahah, tänker er att springa omkring nånstans i USA som nån som liknar Conan O'brian :P

HAHAHAHHAHA, det hade ägt.. eller nån afrikan som springer omkring i vildmarken :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte ifall nån skrivit detta, palla inte läsa alla sidorna, men det e angående vilken typ av gubbe det ska va!

asså ras, jag vill inte att det ska va ,afro/amerikaner,kineser ect.. det skulle va irländare!!!

hahah, tänker er att springa omkring nånstans i USA som nån som liknar Conan O'brian :P

HAHAHAHHAHA, det hade ägt.. eller nån afrikan som springer omkring i vildmarken :wub:

Varför inte välja hur man ska se ut själv? Så kan du ta din jävla conan :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte välja hur man ska se ut själv? Så kan du ta din jävla conan B)

Det skulle va nice om man fick välja sin egna gubbe. Fast inte muskler, det måste man träna upp.

R2D2: Shit, va ni måste va kassa på engelska. Näe, men seriöst, fransmän pratar inte engelska. De flesta läser engelska i skolan, men på lektionerna vi var på fick de aldrig prata, bara lyssna och skriva. Dessutom dubbar de alla filmer, så de lär sig inte mycket på det viset heller som vi i Sverige gör. Det var bara någon enstaka i våran klass som kunde kommunicera med föräldrarna till eleven som de bodde hos när vi var i Frankrike.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA4 = 1977 :P

:D:lol::)

I London då också? snacka om punk-attack :P

Hehe näe men jag är trött på 70-80 talet i "free world spel" Driver parallel Lines och GTA VC räckte för mig.

30-40 tal är det inte på tal om då jag tycker maffia räcker till det.

Kan gärna vara nutid faktiskt, gärna att man är en amerikan som hamnar i fängelse och ska typ uteslutas till sitt hemland (kanske något europeiskt land?) och rymmer på kuppen.

BARA DET BLIR BRA! Litar fullständigt på Rockstar! love'em

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I London då också? snacka om punk-attack :lol:

Hehe näe men jag är trött på 70-80 talet i "free world spel" Driver parallel Lines och GTA VC räckte för mig.

30-40 tal är det inte på tal om då jag tycker maffia räcker till det.

Kan gärna vara nutid faktiskt, gärna att man är en amerikan som hamnar i fängelse och ska typ uteslutas till sitt hemland (kanske något europeiskt land?) och rymmer på kuppen.

BARA DET BLIR BRA! Litar fullständigt på Rockstar! love'em

Futurama framtid? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan gärna vara nutid faktiskt, gärna att man är en amerikan som hamnar i fängelse och ska typ uteslutas till sitt hemland (kanske något europeiskt land?) och rymmer på kuppen.

BARA DET BLIR BRA! Litar fullständigt på Rockstar! love'em

Den iden va faktiskt rätt grym.. ajja, vi har ingen aning om hur det blir.. får väl vänta och se

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan gärna vara nutid faktiskt, gärna att man är en amerikan som hamnar i fängelse och ska typ uteslutas till sitt hemland (kanske något europeiskt land?) och rymmer på kuppen.

BARA DET BLIR BRA! Litar fullständigt på Rockstar! love'em

I så fall ska man vara oskyldigt dömd och så ska man försöka bevisa det eller något liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm varför inte gå tvärtemot Gangsta kulturen för att istället hamna i "White Power" kretsarna? En ung tonåring som värvas av sina vänner som har följt med neonazi vågen från slutet av 80-talet. Rasism är ju ett känsligt tema det vet jag, men visst fan skulle det vara coolt? Självklart så ska man kunna hoppa av det (alternativt göra det i story linen) osv osv, men det är ju ett grymmt tema.

Spelet kan annars utspela sig i punkkulterna i england.

Eller så kör dom nutid och man kanske kan vara i "New York" men ta flyget till "London" som säkerligen kommer ha andra namn.

Aja nu spekulerar jag bara såhär sent på natten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...