Jump to content

Halo 3


Ceone
 Share

Recommended Posts

Föresten, bilden på Halo 3 Faceplateen är från HALO 3 och inte HALO 2. Han har den nya rustningen på sig.

Tack för tipset om tidningen. :) Härligt med lite nya bilder.

Bungie ska släppa Halo 3 i en "Legendary edition" som ser ut som Master Chiefs huvud. Den innehåller fyra dvd-skivor. En med spelet, en med dokumentärer och kommentatorspår, en innehåller "spinoff-material som Red vs Blue och Spark of life" och en med alla filmeskvenser från spelserien i kronologisk ordning.

:(:wub::) Jag tror jag kissade på mig lite. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 875
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

H3Level3_789840_2.jpg

Älskar miljöerna, ger mig massa Combat Evolved-feelings<3

Dock är det inte i närheten av E3-demot. Men man får tänka på att spelet är i Alpha-stadiet här, fast Bungie skrytit om hur snyggt spelet är med en driljon effekter. Samt att dom trodligtvis använder Placeholders från Halo 2, precis som Kojima hade i MGS4-trailern (fast från MGS3, då).

Lägg märke till Master Chief-hjälmen, det är Legendary Edition. Dvs Limited Edition med ett hypat namn.

Sagolikt. (w00t)

Är det möjligen det nya vapnet "Spartan Laser" man ser på denna bild jag qoutade? Den som kommer mot bilen uppe till höger. Även det är ett vapen jag troligtvis kommer älska. :(

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inga båtar.

"A lot of people ask us about bots. They think that the AI in Halo was pretty damn good, and would work well in MP as well, but it's really not that simple. The enemies in Halo are optimized for encountering the player in large numbers. They would be a lot worse at abstract thought AI like 'I have to defend my flag' and so forth. In short, to create bots for Halo would be an immense undertaking, and we rather put that time into making new levels, weapons and netcode." --Jaime Griesemer

Ny granat! :woot:

nail grenade, sticks on walls and emits nails into the air.

The X-button will have a special use which Bungie will not reveal.

Detta tycker jag verkas mysigt iallafall. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så, nu har vi alltså 3 HALO spel, som vi känner till, på G.

HALO 3

HALO WARS

Peter Jacksons HALO (Ej riktiga titel)

HALO 3 känner vi till väl.

HALO WARS blir ett strategispel av männen bakom Age of Empire spelen.

Men Peter Jacksons HALO? Spelet är ju inte ens riktigt påbörjat ännu och saknar namn. Det ända som är känt är att det kommer utspela sig i HALO universumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men Peter Jacksons HALO? Spelet är ju inte ens riktigt påbörjat ännu och saknar namn. Det ända som är känt är att det kommer utspela sig i HALO universumet.

^_^

Det låter... bra. :P Hoppas det blir ett FPS, Imo.

...eller... ett RPG i Halo universumet skulle också kanske vara grymt. ^_^

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...