Jump to content

Halo 3


Ceone
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 875
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Snarare något mellan hard och legendary. Det är ju sketa stor skillnad. Legendary är lite för svårt för mig och hard är för lätt...

Ja, verkligen. Heroic är aldeles för lätt och Legendary för svår. Har velat sedan första HALO spelet att det skulle finnas en mellan svårighet och blev mycket beviken att det inte fanns i HALO 2. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grr, hatar fläskbox :)

EDIT: Första posten på sidan 5 !!

Vad är det som är så jäkla bra med Halo?

Har aldrig fatta mig på nördarna.

Får man fråga va fan ni gör i denna tråd om ni inte gillar Halo?

Det är ju 100% spam. Skriver ni ett inlägg till utan att disskutera Halo tänker jag reporta. :)

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Maybe... Men själva tröjan var inte så jättesnygg. Borde varit tyst egentligen.

OnT: Var är eran såkallade "önskelista" till halo 3? Skriver till min sen när jag tänkt lita.

Asså, det finns ju mer än tusen små saker man vill ha.

Några korta exempel

Singel Player:

*Online Co-Op :lol:

*Styra sina marines och Elit kompisar lättare. (te.x be dom att ta skydd eller stanna)

*Att dom fortsätter med dom här roliga skullsen...

*Lite mer altenatíva vägar att gå...

*Lite mer luft strider.. (jag älskar Banshee, äger med den på LIVE) :lol:

*Att nångon gång få köra en Pelican!! :lol::lol: (Ett måste, det vet ju alla) :lol:

Multi Player

*Mer avancerad hosting.. (Att man kan välja mer altenativ som te.x vilka vapen mab får ha)

*Mer karaktärer.. (Te.x Brute eller Hunter.. Okej kanske inte hunter men kanske en Marine) :lol:

*Skulle vara kul men List Game.. (alltså att man väljer vilka man vill joina i en lista* Förutom på rankade då man måste gå via Matchmaking)

*Mer och större banor..

*Mer Fordon till MP läget.

Övrigt

*Att antingen Battle Riflen kommer tillbaka eller assult Riflen... Fast BR ska vara som dom hade först..

(Te.x icke-in-zoomad skjuter 3 skott i taget och in-zoomad skjuter 1 skott i taget)(och assutl ska vara bättre aming på)

*Lägg till ett människo flyg-fordon. Som Covedents Banshee.. Fast en mänsklig flygar sak..)

*Mer ammo till nedlern..

Och detta är inte hela listan

Jag kan säkert komma på mer.. :lol:

döh, det heter heroic!

Spartan ska den supersvåra heta. oH DEN SKA VA SUPERSVÅR! (Tycker jag)

Fast jag har i och försej inte klarat tartarus ännu på legendary...för han suger pung.

Men akta vad du säger.. Halo 3 kommer ju till 360. Och Xbox 360 har ju ett *Spelar-poäng* system..

Man vill ju helst ha alla *spelar-poäng* av H3 så man kan skryta lite...

__________________________________________________________________________________________________

BTW: Jag tror do.c att dom mesta *spelar-poängen* kommer man att få i MP..

Halo 3 4 Ever!!

Redigerad av ALER700
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varje spel har ett visst antal poäng (Vanligtvis 1000) som man får av när man klarat av olika saker i spelet.

T ex klara första banan kan ge 50 poäng, hitta en Skull ger 100 poäng, rädda en viss grupp människor utan att någon dör ger 50 poäng, klara slutbossen ger 150 poäng, klara Legendary ger 150 poäng, Heroic 100 osv. Sedan så kan alla andra spelare se hur många poäng du har via XBox live och på det sättet se hur duktig spelare du är. Poängen har i vissa fall med mutiplayer att göra och hur bra motspelare som väljs åt dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fuck Halo and XPOS.SPAM SPAM SPAM!

Så jävlar reported alltså. Kom inte sen och säg att det var din bror eller nåt.

---

Och ja... vad gör Halo så himla bra egentligen?

Jag vet inte riktikt. Det är så in i helvete go känsla i spelet. Grafiken är bra med känslan är inte sämre bara för det. Multiplayer är riktigt bra också. Nog det bästa jag lirat. Sen soundtracket gör mycket för känslan. Skitbra musik. Nog den bästa spelmusiken jag hört.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och ja... vad gör Halo så himla bra egentligen?

Jag vet inte riktikt. Det är så in i helvete go känsla i spelet. Grafiken är bra med känslan är inte sämre bara för det. Multiplayer är riktigt bra också. Nog det bästa jag lirat. Sen soundtracket gör mycket för känslan. Skitbra musik. Nog den bästa spelmusiken jag hört.

Ja vad är det som gör Halo så bra?

Jag saknar ord.

Kobbe: Du e snabb du!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...