Jump to content

Halo 3


Ceone
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 875
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du menar att de ska göra en "Resident Evil" eller en "DOOM"? Nej, säger jag. (Och jag äskar Resident Evil filmen) HALO ska vara handlingen från första spelet. Vad är annars meningen.

Doom finns redan. Och den hade inget med spelen att göra, vilket var bra (förutom att det vara massa demoner från helvete). Och om det kommer en Halo film vill jag inte att den ska handla om vår älskade Spartan-117, utan om något annat i samma tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Doom finns redan. Och den hade inget med spelen att göra, vilket var bra (förutom att det vara massa demoner från helvete). Och om det kommer en Halo film vill jag inte att den ska handla om vår älskade Spartan-117, utan om något annat i samma tid.

Ska ju komma en strategi spel om Halo :huh: .

Undrar om det kommer bil bra :blink:. Fattar inte riktigt hur dom kan gjöra sstrategi ur Halo men..

Men det finns inga mer Spartans eller? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska ju komma en strategi spel om Halo :huh: .

Undrar om det kommer bil bra :blink:. Fattar inte riktigt hur dom kan gjöra sstrategi ur Halo men..

Men det finns inga mer Spartans eller? :(

Det finns massor.. eller det fanns, som jag förstog det så dog dom som var Spartan snubbar, fast lite tidigare så fanns det en del. Bara att kolla på Halo Wars videon. ^^

@RadiuZ WOHO!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska ju komma en strategi spel om Halo :wacko: .

Undrar om det kommer bil bra :o. Fattar inte riktigt hur dom kan gjöra sstrategi ur Halo men..

Men det finns inga mer Spartans eller? :shifty:

HALO WARS utspelar sig under de 30 år med krig som varade före HALO.

Och det finns Spartans kvar, bara inte så många. De flesta blev dödade på Reach. Med HALO 2 får man bla ett mail från en av de överlevande Spartans till MC. Och en annan är med i Dead or Alive 4.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bilderna som Level hade i sin tidning finns nu ute på nätet, i bra kvalité istället för scans.

http://www.gamereactor.se/bild/?textid=9043&id=105293

Jag vet att det är i alpha-stadiet, men jag är rädd att Bungie inte kan leva upp till E3-trailern.

Se bara på denna bild, som faktiskt är ur Halo 3's SP-läge. Visst, det är snyggt, men inte i närheten av E3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bilderna som Level hade i sin tidning finns nu ute på nätet, i bra kvalité istället för scans.

http://www.gamereactor.se/bild/?textid=9043&id=105293

Jag vet att det är i alpha-stadiet, men jag är rädd att Bungie inte kan leva upp till E3-trailern.

Se bara på denna bild, som faktiskt är ur Halo 3's SP-läge. Visst, det är snyggt, men inte i närheten av E3.

Äh, blir spelet lika snyggt som på den bilden är jag ändå mer än nöjd. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bilderna som Level hade i sin tidning finns nu ute på nätet, i bra kvalité istället för scans.

http://www.gamereactor.se/bild/?textid=9043&id=105293

Jag vet att det är i alpha-stadiet, men jag är rädd att Bungie inte kan leva upp till E3-trailern.

Se bara på denna bild, som faktiskt är ur Halo 3's SP-läge. Visst, det är snyggt, men inte i närheten av E3.

ÅÅÅååååhhhhh!!!

VILL HA!! NUUUU!! :wub::wub:^_^ FAN TA BUNGIE FÖR DEN SENA REALESEN.. :ermm::huh: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge.

Jo, det finns, åtminstonde för mig, en gräns för hur lång tid det får ta för att spel att släppas ifrån då det annonserades, innan jag blir sur. Jag är tveksam att fansen till t.e.x Duke Nukem Forever fortfarande sitter och intalar sig att "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..." :ermm:

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...