Jump to content

Halo 3


Ceone
 Share

Recommended Posts

Haha håller fortfarande inte med dig, att han ska gifta sig vore det löjligaste slutet någonsin :shifty:.

Istället hoppas jag på att man inte får se vem han är men däremot kanske lite info om hans förflutna, men se honom, det vill jag inte :lol:.

Haha. MC gifter sig.. ja, det var det mest mindrehetro sak jag hört på hela dagen. Nej.. om man ska få se han, så ska det vara ett typiskt Star Wars slut. Ja, ni vet.. Luke, help me take of this mask... But you'll die!.. Nothing can stop that now..... :P

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 875
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha håller fortfarande inte med dig, att han ska gifta sig vore det löjligaste slutet någonsin :huh:.

Istället hoppas jag på att man inte får se vem han är men däremot kanske lite info om hans förflutna, men se honom, det vill jag inte :).

Men mer info om honom iallafall! :shifty:

Haha. MC gifter sig.. ja, det var det mest mindrehetro sak jag hört på hela dagen. Nej.. om man ska få se han, så ska det vara ett typiskt Star Wars slut. Ja, ni vet.. Luke, help me take of this mask... But you'll die!.. Nothing can stop that now..... ;)

Haha. Star wars + Halo = Halo Wars :lol:

Aja. Jag hoppas på Halo!?!?!?!?!?!?! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur menar du? :shifty:

Med HALO 2 fick man ett häfte med olika medelanden som snappats upp i rymden. Ett av dem var till John 117 från en Spartan vid namn Cassandra där hon berättade att de Spartans som överlevde Reach var på en Sjukstation och hoppades att hon kunde komma och hälsa på honom när han hade lite tid över.

Hoppas de visar MC i slutet på spelet. Det behövs faktiskt för att få slut på hysterin.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man läst böckerna så vet man redan att MC var mörkhårig som barn, och att han vid den tiden tränades upp som spartan med andra barn, även flickor.

Har du läst dom? >_<

Men nu när jag tänker på det så

Med HALO 2 fick man ett häfte med olika medelanden som snappats upp i rymden. Ett av dem var till John 117 från en Spartan vid namn Cassandra där hon berättade att de Spartans som överlevde Reach var på en Sjukstation och hoppades att hon kunde komma och hälsa på honom när han hade lite tid över.

Hoppas de visar MC i slutet på spelet. Det behövs faktiskt för att få slut på hysterin.

Måste jag ha missat. :'(:D

Aja, får kolla när jag kommer hem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Amen.

Jag vill gärna veta lite om vars han kommer ifrån, hans egentliga namn. Men vissa saker borde hållas hemliga bara för spänningens skull...!

Har du verkligen läst vad jag har velat de senaste inläggen? :D.

Det enda jag inte vill veta om honom är i princip hans utseende >_<.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför få ett slut på hysterin? låt legenden vara för evigt.

Dör hysterin så dör MC alldelles för fort.

Samtidigt tror jag det skulle bli ett ordentligt ramaskri om dom avslutade hela "Halo-serien" utan att man fått sett hans ansikte, då det för endel verkar vara endel av lockelsen med spelen. >_<

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du verkligen läst vad jag har velat de senaste inläggen? :P.

Det enda jag inte vill veta om honom är i princip hans utseende :).

AAAahhh. Nu fatar jag varför ingen vill se honom utan dräkt. Nu vill kunna drömma er in själva! ^_^ Att ni är MC dräkten och räddar jorden. Det räcker inte att spela honom utan att va honom! :)

Rätt??? :):P

Samtidigt tror jag det skulle bli ett ordentligt ramaskri om dom avslutade hela "Halo-serien" utan att man fått sett hans ansikte, då det för endel verkar vara endel av lockelsen med spelen. ;)

Rätt. En coolt slut sen där man får se honom eller nåt liknande.

Synd att bara att Halo 3 är den sista story spelet i Halo-serien.

Men det sägs ju att Bungie tänker (Efter Halo 3) skapa en enbart Multiplayer spel. Alltså det finns ingen storyline. :o:o och det i sin tur skulle stödja upp till 100 pers online (Xbox 360). Och att det skulle heta Halo:fourunners. :D

Men det är rykten!! :D

Men sen har vi ju filmen som ska komma runt 2008. B)

_________________________________________________________________

BTW:

Hoppas att det ingen som tror att hjälmen i Halo3 Legendary pack kommer att passa en människa:s huvud?

Den är gjord för utssende skull. Om du vill sätta den på ett huvud så får det bli kattens. :P

När man tänker så är ju Halo serien riktigt mäktig för Xbox.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BTW:

Hoppas att det ingen som tror att hjälmen i Halo3 Legendary pack kommer att passa en människa:s huvud?

Den är gjord för utssende skull. Om du vill sätta den på ett huvud så får det bli kattens. :o

När man tänker så är ju Halo serien riktigt mäktig för Xbox.

Men det finns ju en MC-dräkt man kan köpa för jättemycket pengar om man inte vet hur man skall förbruka dem. Det, du!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det finns ju en MC-dräkt man kan köpa för jättemycket pengar om man inte vet hur man skall förbruka dem. Det, du!

Jag vet. Men den dräkten gick väl över 20.000 kr linjen?!?!?! eller.. :)

Nu vet ja vad jag vill ha i JULKLAPP!!!! :o

Och köpa en Covedent dräkt till min familj så får vi kömpa emot varanda!!!

Redigerad av ALER700
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd att bara att Halo 3 är den sista story spelet i Halo-serien.

Men det sägs ju att Bungie tänker (Efter Halo 3) skapa en enbart Multiplayer spel. Alltså det finns ingen storyline. :mellow::P och det i sin tur skulle stödja upp till 100 pers online (Xbox 360). Och att det skulle heta Halo:fourunners. :D

Men det är rykten!! :)

Och felaktiga sådana. Bungie har förklarat det som att detta är sista delen i HALO-triologin men bara början i MC sagan. HALO 3 är alltså slutet på allt vad HALO-ringar heter men inte på MC och de andra karaktärerna som kommer vara med i fler spel. De kommer bara inte heta HALO efter det här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...