Jump to content

Halo 3


Ceone
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 875
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har också svårt att tro det. De har ju precis börjat med beta testningen för multiplayer.

Det har väl inte börjat än. Sitter här med en Crackdown exemplar med Halo 3 betan.. :D

Nån som vet nåt datum???

Men dom har väl gjort askarna så sen är det bara att kasta in skivorna eller så var det bara en prototyp? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte spela betan ändå eftersom jag inte har XBox Live Gold längre. :D Varför kan inte M$ göra som Sony och göra Multiplayer spelande gratis??? :wub:

Och Sony kommer inte att ha samma tjänster har jag hört. Men jag håller med om att 599:- är lite väl saftig för 1 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och Sony kommer inte att ha samma tjänster har jag hört.

Nja, förutom inga achievements så har Sony typ samma tjänster. Buddy list, parties, clans, stats, persistent experience levels och en robust lobby. För att inte tala om Home där man kan springa omkring i en stad och ragga upp andra som vill spela med en eller chatta eller gå på bio och kolla video klipp. :wub:

Plus att man kan ladda ner allt gratis matrial eller köpa allt direkt. På XBox 360 behöver man Gold för att kunna köpa eller ladda ner vissa nerladdningsbart matrial också. (Det hade jag ingen aning om så jag blev rätt sur när mitt Gold tog slut och jag inte längre kunde ladda ner DLC som jag kunde innan)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...