Jump to content

Halo 3


Ceone
 Share

Recommended Posts

De ska ha en blandning av dem 2. Fattar inte vad du fick Assault Rifle från? Iallafall så kommer det nya Battle Fifle vara lite mer som gammla Assault Rifle fast med bättre sikte.

Du läste inte länken RadiuZ postade? Det var iallafall den jag syftade på, och där stog det att både Assualt rifle och Battle rifle skall vara med.

Assault Rifle...

post-10629-1164465657_thumb.jpg

...Und Battle Rifle.

post-10629-1164465459_thumb.jpg

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 875
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag slår vad om att ni kommer hitta saker HÄR som ni inte visste om Halo 3.

FAN ASSÅ...

THX!!

Va mycket förändingar..

Spela in videos

Ja, det går. Du kan välja att spara en match du precis spelat och visa upp för dina kompisar genom att starta upp ett party och därefter filmen. Dina vänner kommer då att se filmen på sin skärm. Hosten kan pausa, spola, köra den i slow motion mm, medan var och en av vännerna väljer om den vill se videon i först person, tredje person eller rent av styra kameran själv

Oooohh.. Jaaa!!!! Moddare fuskare, DÖÖÖÖ!!!!

Spelinställningar

Olika typer av inställningar går att sätta till olika spelare. Exempelvis kan man få andra att bli tydligare, genom att sätta eld på dem. Eller så kan man sänka gravitationen så att man kan hoppa dubbelt så högt. Eller förhindra att vissa personer plockar upp ett visst vapen. Det går att ge inställningarna till ett visst lag med. Mer info kommer när det finns mer.

Yess!! Funderar nu på att först när jag får spelet att spela MP istället för singel player!! :D:lol:

Andra vapnet synligt

Man kommer att se vilket andra vapen en spelare bär, antingen på ryggen eller hölstrat på benet.

UnderbART!!!! :shifty:

Jag vet att jag är lite sen men min hema data har krachat så jag får nyheterna senare :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nyhet!!!..

Halo 3 beta signup begins

[uPDATE -- NOW LIVE] Microsoft opens up registration for multiplayer testing of Halo 3 in early December; 60-second live-action/CG hybrid ad to air during MNF.

In November, Bungie Studios and Microsoft announced that they had a huge announcement regarding Halo 3. Many hardcore fans were let down when the news was merely the announcement of a beta program...that wouldn't even start until spring 2007.

Today, registration for the beta program began at the Halo 3 Web site. The beta will initially be open to North American gamers, and not everyone who applies is guaranteed a spot. To participate, gamers must have: a) An Xbox 360 with a hard-drive; :> A valid Xbox Live Gold subscription; c) A valid Microsoft. NET Passport account with a Xbox Live GamertTag linked to it. More details on the beta-sign up can be found on halo3.com.

Ugh...my insurance is going to go through the roof!

Later tonight, a new 60-second ad for the game will air sometime between 5:50 p.m. and 6:20 p.m. PST during the Monday Night Football matchup between the Philadelphia Eagles and Carolina Panthers. The ad will be a mix of computer graphics and live-action, and will air on television only once. After its TV broadcast, the ad will be made available on Xbox Live Marketplace and Xbox.com.

Halo 3 is due out in 2007 exclusively for the Xbox 360.

Fick mail om betan.

FINNS BARA I U.S.A. Fan också. och man var tvungen att vara 17 år och vara en amrikansk meborgare.

På Halo3 Hemsidan så står det att europa kommer att få beta lite senare.

HALO 3 4 ever!

Halo 3 hemsida! FTW!

Kommit en ny trailer.

AS GRYM TRAILER!!!'¨'

Halo 3 60 sec trailer

Redigerad av ALER700
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, jag hoppas verkligen att det blir en massa minnesblickar från Chiefs barndom. Att man får veta vem han egentligen är.!! :wub:

Låter bra, men ändå inte, jag vill självklart veta vem han är, men samtidigt vill jag absolut inte veta det, jag är för rädd för att bli besviken, nej låt Master Chief vara mystisk until the end of time. :) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter bra, men ändå inte, jag vill självklart veta vem han är, men samtidigt vill jag absolut inte veta det, jag är för rädd för att bli besviken, nej låt Master Chief vara mystisk until the end of time. :wub: .

Vill inte hålla med dig! :ermm: Jag vill verkligen att allting ska avslöjas nu i trean, då det verkar bli det sista! :)

Och edit: Dessutom, du blir nog inte besviken!! :(

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill inte hålla med dig! :ermm: Jag vill verkligen att allting ska avslöjas nu i trean, då det verkar bli det sista! :)

Och edit: Dessutom, du blir nog inte besviken!! :(

Det är just därför jag kommer bli besviken, eftersom jag tror att jag inte komemr bli det. Så nej, för min del så får Chief gärna vara mystisk för evigt som sagt :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snacka om rysningar och gåshud. :huh: Underbar trailer. :wub: MC som liten när han pratar med sin bästa vän (Undrar om de återförenas i 3:an).

Att där skulle vara en kvinlig spartan med har jag inte hört nåt om. Men det fanns ju andra Spartans som överlevde så nån borde han träffa. Kanske är det Cassandra? Hon han fick mail från strax innan HALÖO 2 började.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, jag hoppas verkligen att det blir en massa minnesblickar från Chiefs barndom. Att man får veta vem han egentligen är.!! :wub:

Jo, det skulle vara gött. :D

Men en sak jag märkte var att (lite tråkig) det var en film. om den snutten finns i Halo 3 spelet så kommer det inte vara rederat av Xbox:et utan vara en film snutt. :'(

I Halo:ce/ Halo2 så är alla film snuttar live renderade av Xbox:et. ;)

Låter bra, men ändå inte, jag vill självklart veta vem han är, men samtidigt vill jag absolut inte veta det, jag är för rädd för att bli besviken, nej låt Master Chief vara mystisk until the end of time. :) .

Tycker du. :wub:

Det jag skulle hoppas är nog i slutet att man bara får se han ansikte. Inte att han står i sin spartan dräkt och gifter sig. :P

Men lite mer info skulle vara roligt. :huh:

Snacka om rysningar och gåshud. :o Underbar trailer. :D MC som liten när han pratar med sin bästa vän (Undrar om de återförenas i 3:an).Att där skulle vara en kvinlig spartan med har jag inte hört nåt om. Men det fanns ju andra Spartans som överlevde så nån borde han träffa.

Har du hört talas om böckerna (Halo böckerna) dom utspelar sig före Halo:ce och där i sägs det att det finns en kvinlig spartan. Men det är ju bara rykten. ;)

Kanske är det Cassandra? Hon han fick mail från strax innan HALÖO 2 började.

Hur menar du?

:) __________________________________________________________________________

Om den pojken i trailern var MC så är liute spoilat. Vi vat att han är mörkhårig och hade en flick kompis. :)

Kom på en sak. Cortana? undrar hur det blir med henne?!!? Tycker nästan synd om henne.:)

AAAhhh Vill Spela NUUU!!! :)

*Blir arg och går för att sparka på matte läraren*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker du. :shifty:

Det jag skulle hoppas är nog i slutet att man bara får se han ansikte. Inte att han står i sin spartan dräkt och gifter sig. :lol:

Haha håller fortfarande inte med dig, att han ska gifta sig vore det löjligaste slutet någonsin :P.

Istället hoppas jag på att man inte får se vem han är men däremot kanske lite info om hans förflutna, men se honom, det vill jag inte :huh:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...